Patrycja Sikorska, TiM: Kreujemy rzeczywistość w oparciu o siedem wartości

Patrycja Sikorska, TiM: Kreujemy rzeczywistość w oparciu o siedem wartości

Siła naszej firmy tkwi w naszym zespole. To właśnie jego członkowie budują zupełnie wyjątkową kulturę organizacyjną – zaznacza Patrycja Sikorska, Manager PR i Marketingu Strategicznego w spółce TiM, opowiadając o kluczowych dla firmy wartościach. 

W centrum działalności spółki TIM znajduje się człowiek. To od niego rozpoczyna się, ale także na nim kończy, budowanie wartości, w oparciu o które firma kreuje otaczającą ją rzeczywistość. 

Siedem wartości TIM S.A.

Jak wyjaśnia Patrycja Sikorska, tworząc mapę wartości, firma poszukiwała cech i kompetencji, które są najbliższe nam jako ludziom. "Było to działanie nieprzypadkowe, bowiem od początku funkcjonowania naszej spółki to człowiek jest najważniejszą i największą wartością" – dodaje. 

Uważamy, że siła naszej firmy tkwi w naszym zespole i to członkowie naszego zespołu budują zupełnie wyjątkową kulturę organizacyjną. Dlatego też na pierwszym miejscu naszej listy znalazł się szacunek.

Patrycja Sikorska, Manager PR i Marketingu Strategicznego w spółce TiM

Spółka TiM podejmując wszelkie działania i inicjatywy rozpoczyna od budowania relacji. Następnym krokiem jest zacieśnianie więzi. "To właśnie człowieka traktujemy jako źródło wiedzy i źródło inspiracji" – podkreśla Patrycja Sikorska.

Od szacunku już tylko krok dzieli nas do zaufania. Jako firma staramy się być zawsze lojalnym partnerem biznesowym. Jesteśmy transparentni, w czym pomaga nam również nasza trzecia cecha, czyli autentyczność.

Patrycja Sikorska, Manager PR i Marketingu Strategicznego w spółce TiM

TiM S.A. jest firmą, która szczególnie ceni oryginalność. "Zawsze chcemy być sobą i namawiamy członków naszego zespołu do tego, aby po prostu zawsze byli sobą" – podkreśla Patrycja Sikorska przechodząc do kolejnego słowa, które pojawia się bardzo często w organizacji. Chodzi o rozwój.

Poszukiwanie możliwości oraz potencjału naszych pracowników, czy też rozwijanie ich kompetencji, jest stawiane zawsze na pierwszym planie.

Patrycja Sikorska, Manager PR i Marketingu Strategicznego w spółce TiM

Kolejną wartością, którą kieruje się spółka TiM jest współpraca rozumiana jako tworzenie przestrzeni do kreatywnego rozwoju. Wiąże się ona bezpośrednio z następną cechą – mianowicie komunikacją.

Bazując na współpracy zawsze możemy uprościć komunikację pomiędzy nami, a ta jest kluczowym aspektem, który pojawia się w naszej firmie każdego dnia.

Patrycja Sikorska, Manager PR i Marketingu Strategicznego w spółce TiM

Firma w swoich działaniach kieruje się także wartością, jaką jest innowacyjność. Jak zaznacza Patrycja Sikorska, "nie boimy się nowych rzeczy. Każdy pomysł to jest milion możliwości, więc z tych pomysłów bardzo chętnie korzystamy".

Ta kompetencja będzie kluczowa w XXI wieku

Kreatywność – choć wymieniona jako ostatnia, jest cechą, którą Patrycja Sikorska określa mianem "najistotniejszej i najważniejszej w XXI wieku". 

Zmieniające się otoczenie sprawia, że bardzo często musimy wychodzić poza schematy, wychodzić poza swoją strefę komfortu. Dlatego zawsze nakłaniam członków naszego zespołu do tego, żebyśmy słuchali, ale też abyśmy otwierali się na mnogość myśli, która nas otacza.

Patrycja Sikorska, Manager PR i Marketingu Strategicznego w spółce TiM

"To, co nas wszystkich tutaj łączy, to na pewno wspólna pasja, miłość do tego co robimy, ale też dobra komunikacja. Słuchamy, odpowiadamy na potrzeby i mamy nadzieję, że wszystko co robimy, robimy z miłości do wina" – podsumowuje Patrycja Sikorska, Manager PR i Marketingu Strategicznego w spółce TiM.


foto: Patrycja Sikorska, Manager PR i Marketingu Strategicznego w spółce TiM (mat. redakcji)

Reklama