Świat, w którym żyjemy jest coraz bardziej nieprzewidywalny. W takim otoczeniu firmy muszą reagować szybko, być elastyczne, ale także świadome tego, że nie wszystko da się przewidzieć – zaznacza Beata Podstawny, dyrektor sprzedaży w firmie TiM S.A. w rozmowie z portalem wiadomoscispozywcze.pl.
Pewne są tylko zmiany
Żyjemy w świecie pełnym zawirowań, gdzie nieprzewidywalność staje się nową normą. Pandemia, konflikt na Ukrainie i rosnąca inflacja rzucają wyzwanie naszej codzienności zmieniając nie tylko rynek, ale także całe jego otoczenie. Jak zaznacza Beata Podstawny, krucha równowaga dzisiejszych czasów wymaga od nas nieustannej czujności.
Podążając za tymi zmianami, firma TiM S.A. bezustannie spogląda w kierunku swoich klientów i dostosowuje swoje portfolio do ich oczekiwań.
TiM S.A. podąża za smakiem Polaków, który – jak zaznacza Beata Podstawny – również ewoluuje i zmienia się.
Platforma zakupów online e-TiM świętuje rocznicę
Firma TiM S.A., jako dystrybutor win, jest obecna w wielu kanałach sprzedaży. Odpowiadając na współczesne oczekiwania szybkiego i łatwego dostępu do informacji, które zapewnia Internet, spółka rozwija się także w przestrzeni online.
Platforma sprzedaży online e-TiM zadebiutowała na polskim rynku rok temu i właśnie świętuje pierwszą rocznicę powstania.
foto: Beata Podstawny, dyrektor sprzedaży w firmie TiM S.A. (mat. redakcji)