Krynica Vitamin wprowadza napoje z licencją. Czy ten film zapewni sukces?

Krynica Vitamin wprowadza napoje z&nbsplicencją. Czy ten film zapewni sukces?

Krynica Vitamin wprowadza napoje z wizerunkami bohaterów „Akademii Pana Kleksa”. To pierwszy projekt licencyjny tej firmy.

Wybór „Akademii Pana Kleksa” ma zapewnić popularność produktów nie tylko wśród dzieci i młodzieży, ale także wśród dorosłych, którzy pamiętają pierwszą ekranizację tego filmu.

Napoje z wizerunkiem bohaterów z filmu

Napoje opatrzone licencją „Akademii Pana Kleksa” to dwa napoje gazowane o smaku truskawek i cytrusów oraz trzy napoje mleczne o smaku bananowym, jagodowym oraz napój mleczny w kolorze czarnym o smaku czekoladowo-orzechowym.

Ze względu na młodszych odbiorców producent postawił na słodycz z natury. Napoje gazowane zawierają wyłącznie cukry pochodzące z soków i ekstraktów owocowych.

Mają niską wartość kaloryczną, czysty skład, krótką etykietę i jak zapenia producent są zdrowszą alternatywą dla dzieci i młodzieży, w porównaniu z napojami słodzonymi cukrem

Kolor uzyskaliśmy dzięki naturalnym koncentratom barwiącym z marchwi i krokosza. Natomiast napoje mleczne posłodziliśmy miodem i wzbogaciliśmy wit. D3 i wit. K2, które pomagają w utrzymaniu zdrowych kości. Białym krukiem projektu jest pierwsze na polskim rynku czarne mleko. Napój intryguje nietypową barwą i smakiem, pobudza zmysły.

Katarzyna Kardas, główny technolog Krynicy Vitamin

Krynica Vitamin odpowiada za stworzenie całego konceptu. Napoje są w puszkach o pojemności 250 ml.

Na etykiecie znajdują się bohaterowie „Akademii Pana Kleksa”, jak Ada Niezgódka czy Pan Kleks.

Krynica Vitamin zaprasza sieci handlowe do współpracy

Krynica Vitamin planuje dystrybucję napojów w handlu nowoczesnym i tradycyjnym.

W pierwszej kolejności fani „Akademii Pana Kleksa” znajdą napoje w sieci handlowej Dino.

Produkty licencyjne przyciągają konsumentów i uatrakcyjniają półkę sklepową. Proponujemy ekspozycję napojów, dopasowaną do formatów i potrzeb naszych klientów, m.in. gotowe standy ze zmiksowanymi napojami, zarówno na ćwierćpalecie, jak i półpalecie. Wierzymy, że nowa odsłona „Akademii Pana Kleksa” stanie się równie kultowa, jak ekranizacja sprzed 40 lat, a wraz z rosnącą rozpoznawalnością bohaterów filmu, projekt odniesie komercyjny sukces.

Tomasz Bigaj, Key Account Manager z Krynicy Vitamin

Krynica Vitamin  planuje wdrożenie kolejnych produktów z wizerunkami bohaterów „Akademii Pana Kleksa”, wierząc w komercyjny sukces filmu.


Fot.: mat. prasowe

Reklama