Krynica Vitamin ma nowego dyrektora komercyjnego

Paweł Wolnicki został powołany na nowego dyrektora komercyjnego w Krynicy Vitamin produkującej napoje bezalkoholowe, niskoalkoholowe i mleczne. Wolnicki zdobywał doświadczenie w branży FMCG od 1997 roku. Wcześniej pracował m.in. w Grupie OSHEE i Foodcare.

Paweł Wolnicki dyrektorem komercyjnym w Krynicy Vitamin

Paweł Wolnicki do niedawna odpowiadał za zagraniczną ekspansję Grupy OSHEE na rynku rumuńskim. Wcześniej pracował jako dyrektor komercyjny, dyrektor marketingu operacyjnego oraz dyrektor rozwoju Grupy OSHEE. Odpowiadał między innymi za integrację przejętych spółek Sonko i Kinga Pienińska.

Z Grupą OSHEE był związany od 2016 roku. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora komercyjnego w Hoop Polska-Grupa KOFOLA oraz był dyrektorem sprzedaży w Foodcare. Od teraz będzie odpowiadał za relacje handlowe w Krynicy Vitamin.

Powierzyliśmy umacnianie obecnych i budowanie nowych relacji handlowych menedżerowi, który ma prawie 30-letnie doświadczenie w FMCG, szczególnie w napojach.  Paweł przeszedł całą ścieżkę kariery od sprzedawcy, przez dyrektora sprzedaży, po członka zarządu. Doskonale zna rynek FMCG. 

Piotr Czachorowski, prezes Zarządu Krynicy Vitamin SA

Krynica Vitamin stawia na marki własne

Wraz z dynamicznym rozwojem spółki i zmieniającym się otoczeniem rynkowym, Krynica Vitamin chce umacniać swoją pozycję wiodącego producenta napojów w Europie Środkowo-Wschodniej.

Jak zdradza nowy dyrektor handlowy, firma skupi się na rozwoju marek własnych, a także dywersyfikacji portfolio i rozwoju nowych kategorii.

Będziemy budować ofertę dla klientów w odpowiedzi na trendy rynkowe. W perspektywie krótkoterminowej, w związku z utrzymującą się wysoką inflacją oraz zmianami w zakresie zachowań konsumenckich, będzie to rozwój marek własnych, w perspektywie średnio- i długoterminowej będzie to dywersyfikacja portfolio i rozwój sprzedaży nowych kategorii, takich jak napoje mleczne, w tym również roślinne, kawowe, funkcjonalne, niskoalkoholowe i bezalkoholowe z obniżoną zawartością cukru.

Paweł Wolnicki, dyrektor komercyjny Krynicy Vitamin

Krynica Vitamin od niemal 30 lat kreuje rynek napojów w Polsce, tworząc innowacyjne produkty, będące odpowiedzią na trendy konsumenckie. Spółka jest wizytówką polskiego przemysłu spożywczego i napojowego na świecie. Rocznie Krynica Vitamin produkuje ponad 450 mln sztuk napojów. W obecnym roku skupia się na dalszym umacnianiu swojej pozycji na rynku napojów oraz geograficznej dywersyfikacji sprzedaży.  


Foto: Paweł Wolnicki, dyrektor komercyjny Krynicy Vitamin (mat. prasowe)

Reklama