Paweł Wolnicki został powołany na nowego dyrektora komercyjnego w Krynicy Vitamin produkującej napoje bezalkoholowe, niskoalkoholowe i mleczne. Wolnicki zdobywał doświadczenie w branży FMCG od 1997 roku. Wcześniej pracował m.in. w Grupie OSHEE i Foodcare.
Paweł Wolnicki dyrektorem komercyjnym w Krynicy Vitamin
Paweł Wolnicki do niedawna odpowiadał za zagraniczną ekspansję Grupy OSHEE na rynku rumuńskim. Wcześniej pracował jako dyrektor komercyjny, dyrektor marketingu operacyjnego oraz dyrektor rozwoju Grupy OSHEE. Odpowiadał między innymi za integrację przejętych spółek Sonko i Kinga Pienińska.
Z Grupą OSHEE był związany od 2016 roku. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora komercyjnego w Hoop Polska-Grupa KOFOLA oraz był dyrektorem sprzedaży w Foodcare. Od teraz będzie odpowiadał za relacje handlowe w Krynicy Vitamin.
Krynica Vitamin stawia na marki własne
Wraz z dynamicznym rozwojem spółki i zmieniającym się otoczeniem rynkowym, Krynica Vitamin chce umacniać swoją pozycję wiodącego producenta napojów w Europie Środkowo-Wschodniej.
Jak zdradza nowy dyrektor handlowy, firma skupi się na rozwoju marek własnych, a także dywersyfikacji portfolio i rozwoju nowych kategorii.
Krynica Vitamin od niemal 30 lat kreuje rynek napojów w Polsce, tworząc innowacyjne produkty, będące odpowiedzią na trendy konsumenckie. Spółka jest wizytówką polskiego przemysłu spożywczego i napojowego na świecie. Rocznie Krynica Vitamin produkuje ponad 450 mln sztuk napojów. W obecnym roku skupia się na dalszym umacnianiu swojej pozycji na rynku napojów oraz geograficznej dywersyfikacji sprzedaży.
Foto: Paweł Wolnicki, dyrektor komercyjny Krynicy Vitamin (mat. prasowe)