Krynica Vitamin wprowadza napoje z wizerunkami bohaterów „Akademii Pana Kleksa”. To pierwszy projekt licencyjny tej firmy.
Wybór „Akademii Pana Kleksa” ma zapewnić popularność produktów nie tylko wśród dzieci i młodzieży, ale także wśród dorosłych, którzy pamiętają pierwszą ekranizację tego filmu.
Napoje z wizerunkiem bohaterów z filmu
Napoje opatrzone licencją „Akademii Pana Kleksa” to dwa napoje gazowane o smaku truskawek i cytrusów oraz trzy napoje mleczne o smaku bananowym, jagodowym oraz napój mleczny w kolorze czarnym o smaku czekoladowo-orzechowym.
Ze względu na młodszych odbiorców producent postawił na słodycz z natury. Napoje gazowane zawierają wyłącznie cukry pochodzące z soków i ekstraktów owocowych.
Mają niską wartość kaloryczną, czysty skład, krótką etykietę i jak zapenia producent są zdrowszą alternatywą dla dzieci i młodzieży, w porównaniu z napojami słodzonymi cukrem
Krynica Vitamin odpowiada za stworzenie całego konceptu. Napoje są w puszkach o pojemności 250 ml.
Na etykiecie znajdują się bohaterowie „Akademii Pana Kleksa”, jak Ada Niezgódka czy Pan Kleks.
Krynica Vitamin zaprasza sieci handlowe do współpracy
Krynica Vitamin planuje dystrybucję napojów w handlu nowoczesnym i tradycyjnym.
W pierwszej kolejności fani „Akademii Pana Kleksa” znajdą napoje w sieci handlowej Dino.
Krynica Vitamin planuje wdrożenie kolejnych produktów z wizerunkami bohaterów „Akademii Pana Kleksa”, wierząc w komercyjny sukces filmu.
Fot.: mat. prasowe