Carrefour nawiązał partnerstwo z Payback. Zmieni się aplikacja detalisty

Carrefour nawiązał partnerstwo z Payback. Zmieni się aplikacja detalisty

Carrefour Polska poinformował o rozpoczęciu współpracy z Payback, który oferuje program zbierania punktów lojalnościowych. Poza celami sprzedażowymi, detalista zamierza w ten sposób zwiększyć zaangażowanie klientów sklepów. Na zmiany będziemy musieli jednak poczekać.

Podpisana na początku listopada br. umowa zakłada, że klienci Carrefour będą mogli skorzystać z możliwości zbierania punktów w ramach programu Payback dopiero od połowy przyszłego roku. To właśnie od tego momentu zmieni się także aplikacja "Mój Carrefour". Jak informuje sieć, aplikacja zostanie zintegrowana z programem Payback. 

Payback w aplikacji "Mój Carrefour"

Program zbierania punktów Payback ma być dodatkową opcją dla klientów Carrefour obok już istniejących programów lojalnościowych, które realizuje sieć. Zintegrowanie aplikacji "Mój Carrefour" z programem Payback umożliwi klientom dodatkowe oszczędzanie, ale także zbieranie punktów, które następnie będą mogli wymienić na przykład na kolejne zakupy.

Aplikacja mobilna „Mój Carrefour” wciąż będzie dostępna, zostanie jednak ona zintegrowana z programem PAYBACK. Dzięki temu klienci korzystający z „Mój Carrefour” będą mieli dostęp nie tylko do swojej karty PAYBACK, ale również kuponów PAYBACK, informacji o liczbie zebranych punktów PAYBACK itp. Zachowane zostaną przy tym wszystkie unikalne funkcje aplikacji „Mój Carrefour”, takie jak m.in. czytnik cen oraz Scan&Go.

Program zostanie uruchomiony w Polsce w połowie przyszłego roku. 

Carrefour chce ujednolicić działania lojalnościowe i zwiększyć zaangażowanie klientów

Robert Stupak, który zajmuje się marketingiem w Carrefour Polska przyznał, że partnerstwo z Payback ma pomóc sieci w w ujednoliceniu działań lojalnościowych. "To element naszej długofalowej strategii lojalizowania klientów i wzrostu ich wartości" – zaznaczył.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

"Jestem przekonany, że dzięki naszej zaawansowanej technologii i know-how na temat budowania zaangażowania klientów realnie wesprzemy Carrefour w zacieśnianiu relacji z klientami i przyczynimy się także do pozyskania nowych" – dodaje Marcin Pilarski, Managing Director w Payback Polska.


foto: mat. prasowe

Reklama