Henkell Freixenet wprowadza nowatorski koncept win. Ma trafić do fanów... zwierząt

Henkell Freixenet wprowadza nowatorski koncept win. Ma trafić do fanów... zwierząt

French Dog to nowatorski koncept win, który właśnie zadebiutował w ofercie Henkell Freixenet Polska. Jak informuje producent, propozycja została dostosowana do potrzeb polskiego konsumenta. Ma trafić przede wszystkim do osób, które lubią dobre wina, kochają zwierzęta, a przy okazji chciałyby pomóc czworonożnym milusińskim. 

Wino French Dog od Henkell Freixenet Polska

Prace nad tą linią win eksperci firmy Henkell Freixenet Polska rozpoczęli od przyjrzenia się temu, czym – dla Polaków – jest  "dobre wino"? Okazało się, że według polskiego konsumenta wino idealne przede wszystkim powinno być łatwe do picia, przyjemne. Nie bez znaczenia jest też smak – najlepiej, gdyby był to "smak środka", czyli wino niezbyt wytrawne, ale i niezbyt słodkie. Bardzo ważne okazało się byc także opakowanie, powinno przyciągać uwagę i być łatwe do zapamiętania.

Jak relacjonuje Tomasz Potrzebowski, ekspert rynku wina w firmie Henkell Freixenet Polska, znając oczekiwania konsumentów, przyszedł czas na działania. "Wspólnie z francuskimi winemakerami stworzyłem 5 różnorodnych propozycji, które, moim zdaniem, najlepiej wpisują się w oczekiwania i gusta polskiego konsumenta" – dodaje. 

Tak powstała seria win lekkich, radosnych, o wyjątkowym, owocowym charakterze i najwyższej jakości, z jakiej słyną wina francuskie, czyli French Dog.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Linia French Dog - rodzaje win

Linia French Dog to propozycja dla każdego i na każdą okazję: są tu 2 wina półwytrawne (Cabernet Sauvignion i Sauvignon Blanc), 2 wina półsłodkie (Merlot i Grenache) oraz 1 słodkie (Gros Manseng). Wszystkie pochodzą z winnic zlokalizowanych na południu Francji. 

Naszą nowość kierujemy do tych, którzy wino lubią, ale niekoniecznie się na nim znają. Dlatego to też doskonała opcja dla osób, które chcą rozwijać swą wiedzę i pasję winiarską. Oferujemy wina jednoszczepowe, z wyraźną informacją na etykiecie oraz wina z określonym miejscem pochodzenia – południe Francji – Gaskonia i Aude. Wreszcie, to doskonała oferta dla wszystkich sympatyków czworonożnych przyjaciół, z buldogami francuskimi  na czele.

Tomasz Potrzebowski, ekspert rynku wina w firmie Henkell Freixenet Polska

Buldog na butelce wina French Dog

W przypadku linii win French Dog wyjątkowy jest nie tylko smak. Każda butelka ma na etykiecie swojego psiego bohatera, więc wino łatwo znaleźć na sklepowej półce. 

Naszą winiarską rodzinę French Dogów firmuje piątka uroczych buldożków. Za każdym z nich kryje się inny charakter wina. W rodzinie 5 French Dogów mamy: słodką Lolę, oddanego Marcela, towarzyskiego Leona, stylowego Cesara a także czarującą Chipie. Naszą grupą docelową jest cała społeczność posiadaczy czworonożnych pupili. W końcu to one czynią nas szczęśliwszymi i pomagają stworzyć bezpieczną oazę po stresach codziennego życia. W taki właśnie świat emocji doskonale wpisują się nasze wina.

Hanna Hausman, kierownik marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska

Warto dodać, że linii French Dog towarzyszy niestandardowa komunikacja w mediach społecznościowych. Dodatkowo marka jest zaangażowana społecznie i rozpoczęła proces wspierania schronisk dla bezdomnych zwierząt. Pierwszym beneficjentem jest lokalne schronisko w Toruniu.

Ile kosztuje wino French Dog?

Wina z linii French Dog dostępne są już w wielu sieciach handlowych. Znaleźć je można między innymi w sklepach: Biedronka, Kaufland, E.Leclerc oraz Intermarche. Cena za butelkę wina French Dog, którą sugeruje producent, to 24,49 zł.


foto: mat. prasowe

Reklama