Henkell Freixenet świętuje Światowy Dzień Prosecco. Producent ogłasza konkurs

Henkell Freixenet świętuje Światowy Dzień Prosecco. Producent ogłasza konkurs

Światowy Dzień Prosecco to święto, które obchodzimy w tym roku już 13 sierpnia. Do tego dnia potrwa również konkurs organizowany przez Henkell Freixenet Polska, właściciela marki Mionetto Prosecco będącej liderem pod względem sprzedaży na polskim rynku prosecco. To jednak nie koniec niespodzianek. Przy okazji Światowego Dnia Prosecco producent otworzy także specjalne Pomarańczowe Strefy Mionetto.

Konkurs marki Mionetto Prosecco

Zasady konkursu organizowanego przez Henkell Freixenet Polska są niezwykle proste. Wystarczy kupić butelkę lub kieliszek dowolnego wariantu Mionetto Prosecco w ulubionym sklepie lub restauracji, po czym zarejestrować się na dedykowanej stronie www.proseccoday.pl i dodać zdjęcie paragonu.

Konkursowym zadaniem jest natomiast zorganizowanie i sfotografowanie imprezy w stylu i kolorach Mionetto. Zdjęcia można wysyłać do dnia 13.08. 

Wśród nagród w konkursie znajduje się rejs jachtem (foto: mat. prasowe)

Nagroda główna w konkursie to rejs jachtem dla zwycięzcy i jego przyjaciół. Do wygrania jest także zestaw nagłaśniający, zaproszenia na koncert Andrea Bocelli oraz zestawy produktów Mionetto. 

Pomarańczowe szaleństwo czas zacząć! Czujemy się gospodarzem kategorii prosecco w kraju, bo też nasze Mionetto nie ma sobie równych. Dlatego kolejny już raz, z przytupem będziemy celebrować Światowy Dzień Prosecco. Chcemy podziękować naszym konsumentom za lojalność i przywiązanie do marki Mionetto. To zobowiązuje! Zachęcamy też sklepy do odpowiedniego zatowarowania się i sprawienia, aby nasz produkt był w tych dniach wyjątkowo widoczny i jeszcze bardziej dostępny dla naszych konsumentów.

Anna Pawłowska-Kruzińska, szef działu rozwoju biznesu i komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska

Strefy Mionetto

To nie koniec obchodów zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Prosecco. W weekend 12-13.08, w kilku miejscach Polski, będą działać Pomarańczowe Strefy Mionetto.

Anna Pawłowska-Kruzińska zdradza, że koktajli na bazie ulubionych włoskich bąbelków Polaków spróbować będzie można m.in. na Nocnym Targu Towarzyskim w Poznaniu, gdańskiej Ołowiance, kultowym dla surferów kempingu Solar w Chałupach, a także na sopockiej plaży, przy wejściu nr 4, czyli w okolicach znanej restauracji Koliba.

Świętować będzie można także w domu lub podczas urlopu. 13.08, na pomarańczowym profilu marki Mionetto na Facebooku, zaplanowano wydarzenie live. Dokładnie o godzinie 13:08, co 15 minut, aż przez 4 godziny, do wygrania będą zestawy produktów Mionetto. 

Letnia ekspozycja Mionetto Prosecco w sklepie (mat. prasowe)

Mionetto Prosecco jest liderem na polskim rynku prosecco. Według danych NielsenIQ marka jest numerem "1" jeśli chodzi o wartość sprzedaży (dane za okres W5 2022 - W4 2023 w kategorii: Wina musujące segment: Prosecco).


Foto: stockadobe(Oleksandr)