W 30 dni otworzyli 29 nowych sklepów. Znana sieć znacznie zwiększa zasięg

W 30 dni otworzyli 29 nowych sklepów. Znana sieć znacznie zwiększa zasięg

29 zupełnie nowych sklepów i 30 zmodernizowanych placówek – to bilans należącej do Jeronimo Martins sieci sklepów Biedronka na koniec września 2023 roku. Podczas 30 dni dyskonter otworzył łącznie niemal 60 sklepów. 

Niemal 60 otwarć sklepów w 30 dni

Nowe sklepy Biedronka zostały otwarte w różnych regionach kraju, między innymi w województwie pomorskim, wielkopolskim, mazowieckim, warmińsko-mazurskim, lubuskim, zachodniopomorskim, śląskim, małopolskim, dolnośląskim, łódzkim, lubelskim i podkarpackim.

Przeczytaj też: Żabka wymyśliła nowy format. Sklep będzie czynny 24h na dobę

Średnia wielkość placówek to około 700 mkw., na każdą z nich przypada też po minimum 4 kasy samoobsługowe i 3 stacjonarne. Aż 24 sklepy zostały wyposażone w lady tradycyjne, dzięki którym klienci sieci mogą zakupić świeże mięsa, wędliny i sery.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Poza tym, we wrześniu dyskonter dodatkowo zmodernizował kolejne 30 sklepów. Przebudowy opierały się przede wszystkim na wprowadzeniu nowego układu w sklepach oraz wprowadzeniu rozwiązań zmniejszających zużycie energii elektrycznej.

Zawsze staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom naszych klientów, umożliwiając im jeszcze łatwiejszy dostęp do artykułów, których potrzebują. Dlatego tylko we wrześniu otworzyliśmy aż 29 nowych placówek w różnych regionach Polski i zmodernizowaliśmy aż 30, dostosowując je do przyjaźniejszego środowisku naturalnemu, nowoczesnego standardu 3.0.

Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu sieci Biedronka

Dwa sklepy Biedronka w formacie ultra-mini

We wrześniu detalista pokazał też, że rozwija zapoczątkowany w minionym roku format sklepów Biedronka ultra-mini. Wśród 29 nowych placówek znalazły się również te w formacie ultra mini: w Poznaniu przy ul. Bułgarskiej 59 i Krakowie przy ul. Nowosądeckiej 9. 

To może Cię zainteresować: Gang Mocniaków już w Biedronce. Poznaj zasady akcji

Sklepy w tym formacie powstają w przestrzeni miejskiej z dużym natężeniem ruchu. Charakteryzują się niewielką powierzchnią, która wynosi od 200 do maksymalnie 500 mkw. i są najczęściej zlokalizowane w biurowcach czy blokach mieszkalnych w środku dużych osiedli. 


foto: mat. prasowe

Reklama