29 zupełnie nowych sklepów i 30 zmodernizowanych placówek – to bilans należącej do Jeronimo Martins sieci sklepów Biedronka na koniec września 2023 roku. Podczas 30 dni dyskonter otworzył łącznie niemal 60 sklepów.
Niemal 60 otwarć sklepów w 30 dni
Nowe sklepy Biedronka zostały otwarte w różnych regionach kraju, między innymi w województwie pomorskim, wielkopolskim, mazowieckim, warmińsko-mazurskim, lubuskim, zachodniopomorskim, śląskim, małopolskim, dolnośląskim, łódzkim, lubelskim i podkarpackim.
Przeczytaj też: Żabka wymyśliła nowy format. Sklep będzie czynny 24h na dobę
Średnia wielkość placówek to około 700 mkw., na każdą z nich przypada też po minimum 4 kasy samoobsługowe i 3 stacjonarne. Aż 24 sklepy zostały wyposażone w lady tradycyjne, dzięki którym klienci sieci mogą zakupić świeże mięsa, wędliny i sery.
Poza tym, we wrześniu dyskonter dodatkowo zmodernizował kolejne 30 sklepów. Przebudowy opierały się przede wszystkim na wprowadzeniu nowego układu w sklepach oraz wprowadzeniu rozwiązań zmniejszających zużycie energii elektrycznej.
Dwa sklepy Biedronka w formacie ultra-mini
We wrześniu detalista pokazał też, że rozwija zapoczątkowany w minionym roku format sklepów Biedronka ultra-mini. Wśród 29 nowych placówek znalazły się również te w formacie ultra mini: w Poznaniu przy ul. Bułgarskiej 59 i Krakowie przy ul. Nowosądeckiej 9.
To może Cię zainteresować: Gang Mocniaków już w Biedronce. Poznaj zasady akcji
Sklepy w tym formacie powstają w przestrzeni miejskiej z dużym natężeniem ruchu. Charakteryzują się niewielką powierzchnią, która wynosi od 200 do maksymalnie 500 mkw. i są najczęściej zlokalizowane w biurowcach czy blokach mieszkalnych w środku dużych osiedli.
foto: mat. prasowe