Grupa InPost we współpracy z Lotniskiem Chopina w Warszawie, uruchamia Paczkomat® dla rzeczy, których nie można zabrać na pokład samolotu.
Aż 62% pasażerów odlatujących z Lotniska Chopina deklaruje zainteresowanie usługą nadania zatrzymanego przedmiotu poprzez Paczkomat®.
Jak działa paczkomat na lotnisku?
Wystarczy zapakować taki przedmiot na wyznaczonym stoisku i za pomocą aplikacji InPost Mobile nadać przesyłkę w automacie Paczkomat®.
Maszyna InPost zlokalizowana jest w strefie kontroli bagażu przy przejściu Fast Track E na Lotnisku Chopina. W ten sposób cenne przedmioty nie znajdą się w koszu, ale bezpiecznie trafią pod wskazany adres.
Przedmiot, który nie przejdzie kontroli bezpieczeństwa, a jego właściciel zdecyduje się na usługę Paczkomat®, zostanie umieszczony w worku strunowym i odpowiednio oklejony.
Następnie pasażer, wycofując się z kontroli bezpieczeństwa, zostanie skierowany do przejścia Fast Track E, gdzie po wykupieniu „szybkiego przejścia”, w przygotowanym do tego miejscu będzie mógł zapakować przedmiot w karton o odpowiednim wymiarze i umieścić go w skrytce urządzenia Paczkomat®.
Przesyłkę nadaje się przez aplikację InPost Mobile. Paczkomat® na Lotnisku Chopina umożliwia wysyłkę krajową do innego urządzenia InPost lub kurierem pod wskazany adres.
Po umieszczeniu przesyłki w urządzeniu, pasażer przejdzie kontrolę bezpieczeństwa już w strefie Fast Track.
To kolejna innowacja z urządzeniem Paczkomat® w roli głównej. Za pośrednictwem aplikacji InPost Mobile klienci mogą też skorzystać z dodatkowych funkcjonalności, takich jak:
• Multiskrytka
• Wydłużony czas odbioru
• Nadawanie bez etykiety – Szybkie Nadania
• Bezdotykowego odbioru przesyłek
• Śledzenia przesyłek
• Płatność za pobraniem (Blik, karta, portfel wirtualny)
Fot.: inf. prasowa