Kantar: 94% e-konsumentów wybiera Paczkomat® InPost

Kantar: 94% e-konsumentów wybiera Paczkomat® InPost

Kantar przeprowadził badanie na temat form dostaw przesyłek jakie wybierają Polacy. Liderem według kupujących jest Paczkomat® InPost. Aż 94% kupujących online wybiera właśnie taką formę dostawy.

I konsumenci i przedsiębiorcy

Z badań Kantar wynika, że nie tylko kupujący wypierają usługę InPost dla swoich przesyłek. Również 82% sprzedających online wybiera Paczkomat® jako formę wysyłki

Z badania wynika także, że 82% polskich internautów uważa, że Paczkomat® InPost to najbardziej ekologiczna forma dostaw. Badani wskazali, że InPost wykorzystuje nowe technologie (81%), dostarcza przesyłki na czas (82%), można polegać na tej formie dostaw (77%) oraz że lubią właśnie tę markę (78%).

Ocena użytkowników jest dla nas najważniejszym miernikiem sukcesu. Tak wysoki wynik pokazuje, że skutecznie odpowiadamy na potrzeby i oczekiwania klientów na stale zmieniającym się rynku. Szczególną uwagę przykładamy do ekologii i ochrony środowiska – co jak widać jest doceniane przez Polaków. Paczkomat® InPost to najbardziej ekologiczna opcja dostaw, która znacząco ogranicza emisję CO2 i buduje proekologiczne postawy. InPost bardzo dużo inwestuje także w nowoczesne, proekologiczne rozwiązania – jak elektryczna flota, zasilanie słoneczne czy antysmogowa kostka. Wyznaczamy nowe trendy na rynku, a konsumenci to dostrzegają i doceniają.

Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost

Rozpoznawalność i wiele nagród

Jak pokazują badania konsumenckie InPost jest bardzo rozpoznawaną marką wśród internautów w Polsce. Aż 97% wynosi znajomość wspomagana marki, a znajomość spontaniczna to 83%.

Właścicel marki Paczkomat® jest też laureatem polskiej edycji nagrody Best Brands Award. Został też nagrodzony w kategorii Best Life Changing Technology Brand. To wyróżneinie za innowacje i rozwiązania, które wpłynęły na zmianę życia konsumentów.

Na koncie InPost w 2023 roku pojawiły się też 4 nagrody Mobile Trends Awards 2022. Tym samym został firmą z największą liczbą wyróżnień w tym konkursie. InPost zdobył statuetkę w kategorii „Usługi” za rozwój aplikacji InPost Mobile, a dodatkowo został uhonorowany nagrodami specjalnymi od internautów oraz od organizacji społecznej „Widzialni”.
 


fot.: materiały prasowe

Reklama