Pierwsze półrocze 2023 roku zakończyło się dla wielu firm z sektora handlu i FMCG obiecująco, a raportowane wyniki finansowe przerosły oczekiwania. Czas ten był naznaczony wciąż utrzymującym się wysokim poziomiem inflacji oraz rosnącymi kosztami, czego odzwierciedlenie obserwowaliśmy w politykach cenowych wielu producentów i sieci handlowych.
Jak handel poradził sobie podczas pierwszych sześciu miesięcy roku? Czy podwyżki cen gigantów z branży FMCG przełożyły się na popyt? Poniżej prezentujemy podsumowanie wyników finansowych kilku wiodących firm z sektora FMCG i retailu.
Kliknij w tytuł lub zdjęcie, aby przeczytać więcej:
Carrefour pokazał wyniki finansowe: Polski oddział radzi sobie najsłabiej w Europie
Jeronimo Martins pokazało wyniki za pierwsze półrocze 2023: Wzrosty na każdym rynku
Biedronka coraz ważniejszym biznesem dla Portugalczyków. Jeronimo Martins pokazał wyniki
Grupa SPAR pokazała wyniki finansowe. Polski biznes generuje straty
Wzrost cen Coca-Coli nie rusza konsumentów. Producent podnosi prognozy sprzedaży
Nestlé chwali się dobrymi wynikami po pierwszej połowie roku. Pomogły podwyżki cen
Lindt & Sprüngli pokazał wyniki za I półrocze 2023. Producent podnosi prognozy
Mondelez pokazał wyniki kwartalne: Wolumen rośnie w większości regionów
Kraft Heinz odczuwa skutki podwyżek cen. Producent notuje spadki wolumenu
Muszkieterowie chwalą się wynikami. Rośnie sprzedaż Intermarche i Bricomarche
Artykuł będzie aktualizowany