Marki własne na świecie: Udziały w wydatkach, kluczowe kanały sprzedaży i regiony [WYKRESY]

Marki własne na świecie: Udziały w wydatkach, kluczowe kanały sprzedaży i regiony [WYKRESY]

Branża FMCG ewoluuje w kierunku produktów marek własnych – podaje Kantar powołując się na najnowsze dane dotyczące wydatków spożywczych. W 2022 roku private labels odnotowały dziewięciokrotny wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim. 

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jaki jest udział marek własnych w globalnych wydatkach na żywność.
  • Jak kształtuje się sprzedaż private labels ze względu na format sklepu.
  • Który kanał sprzedaży ma kluczowe znaczenie dla rozwoju rynku marek własnych.
  • Jak zróżnicowana jest sprzedaż marek własnych w zależności od regionu.

Marki własne na świecie

Według najnowszego raportu "Global Omnichannel" autorstwa firmy Kantar w 2022 roku marki własne stanowiły prawie 22% globalnych wydatków, co oznacza odbicie od niewielkiego spadku do 21,1% w 2021 roku. 

Co więcej, marki własne wyprzedzają już produkty producenckie we wszystkich nowoczesnych kanałach sprzedaży. Jak podaje Kantar, przełożyło się to na znaczny wzrost udziałów w całej branży FMCG. 

Zaloguj się lub utwórz nowe konto.

Zaloguj się
Zarejestruj się