Victoria Abramova, Mars Polska: Marki własne nie stanowią zagrożenia dla naszych brandów

Victoria Abramova, Mars Polska: Marki własne nie stanowią zagrożenia dla naszych brandów

Marka Mars jest znana na całym świecie, ale na polskim rynku jest już też około 20% marek własnych. Z drugiej natomiast strony, według badań, 25% polskich konsumentów nie rozróżnia marki własnej od produktu markowego. Pokazuje to, że w dobie wysokiej inflacji wiele osób patrzy wyłącznie na cenę. O tym, czy Mars Polska upatruje w tym zagrożenia rozmawiamy z Victorią Abramovą, prezeską zarządu Mars Polska.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jaką część sprzedaży kategorii słodyczy stanowią marki własne?
  • Co determinuje konsumentów do wyboru danego produktu czekoladowego?
  • Czy Mars Wrigley obawia się zmian zachowań konsumenckich?

W rozmowie z Victorią Abramovą, prezeską zarządu Mars Polska odpowiedzialną za segment Mars Wrigley, poruszyliśmy temat rosnącego udziału marek własnych na polskim rynku spożywczym. Rozmowę prowadzili Wojciech Szeląg, dziennikarz i gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub, BNP PARIBAS.

Marki własne w kategorii słodyczy

Zaloguj się lub utwórz nowe konto.

Zaloguj się
Zarejestruj się