SPAR stawia na markę własną. Sieć znacznie powiększa portfolio private label

SPAR stawia na markę własną. Sieć znacznie powiększa portfolio private label

Sieć sklepów SPAR rozwija ofertę marek własnych. Po powiększeniu portfolio lodowego, detalista przechodzi do kategorii napojów. W sumie asortyment zwiększył się o 17 nowych indeksów pod marką własną SPAR, a to nie koniec.

Rośnie znaczenie marek własnych

Sieć SPAR przygotowała nową ofertę produktów na lato. Jak otwarcie przyznaje detalista, szeroka oferta napojów marki własnej to odpowiedź na aktualne potrzeby klientów poszukujących tańszych zamienników swoich ulubionych produktów.

"Zauważamy też dużo większe zainteresowanie ze strony producentów napojów rozwojem oferty marek własnych – niż miało to miejsce chociażby rok temu" – dodaje Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

Nowe produkty pod marką SPAR

W ramach najnowszego rozszerzenia oferty, SPAR wprowadził do oferty wodę źródlaną, soki oraz musy w tubkach pod marką SPAR, a także lemoniady marki Fresh to go. 

W sumie na 17 nowych indeksów składają się gazowana i niegazowana woda w dwóch pojemnościach: 1,5 litra oraz 0,5 litra, a także niegazowana o pojemności 5 l. Soki 100% dostępne są w wariantach pomarańczowym i jabłkowym, w dwóch pojemnościach – butelce lub kartonie 1 litr oraz butelce 0,3 litra.

Orzeźwiające lemoniady Fresh to go są dostępne w trzech smakach w pojemności 250 ml. Napoje te utrwalane są metodą HPP – jest to innowacyjny proces wysokociśnieniowy, dzięki któremu zachowywane są wysokie wartości odżywcze napoju. Natomiast oferta musów w tubkach obejmuje 3 warianty smakowe 200 g.

Jakie marki własne ma SPAR?

W ostatnim czasie sieć SPAR wprowadziła także linię lodów i sorbetów pod marką własną. Oferta obejmuje 4 indeksy lodów o pojemności 900 ml oraz 4 warianty lodów 1 litr, a także 3 indeksy orzeźwiających sorbetów o pojemności 500 ml.

Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów:

  • produkty oznaczone logo SPAR,
  • linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR,
  • międzynarodową linię ekonomiczną No 1,
  • markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO,
  • produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.

Jak zaznacza detalista, oferta marki własnej SPAR jest odpowiedzią na oczekiwania partnerów i klientów, a produkty zostały przygotowane we współpracy z polskimi producentami. Dodatkowo marka SPAR oferuje również produkty z importu w ramach grupy – na przykład oliwy, oliwki, kosmetyki, produkty non food czy chemię gospodarczą.


Foto: mat. prasowe

Reklama