SPAR stawia na swoją markę własną w sklepach na stacjach paliw

SPAR stawia na swoją markę własną w sklepach na stacjach paliw

SPAR rozwija format sklepów na stacjach paliw już od ponad dwóch lat. Detalista właśnie poinformował o wzbogaceniu oferty tych placówek o kolejne produkty marki własnej "Fresh to go at SPAR". Nowa oferta będzie różniła się w zależności od lokalizacji sklepu na stacji paliw. 

SPAR stawia na sklepy otwarte 7 dni w tygodniu

"Nasza współpraca z siecią SPAR doskonale się rozwija, dlatego cieszymy się, że możemy wprowadzić na nasze stacje AVIA kolejne produkty wychodzące naprzeciw oczekiwaniom klientów, tym razem marki własnej naszego partnera" – komentuje Robert Nowek, dyrektor zarządzający siecią AVIA w Polsce i w Ukrainie, Grupa Unimot.

Prezes SPAR Polska, Wayne Hodson, przyznaje natomiast, że soki oraz dania gotowe Fresh to go at SPAR świetnie wpisują się w model biznesowy sklepów funkcjonujących przy stacjach paliw. "Klient stacji często żyje w pośpiechu, jest w drodze – co oznacza, że nie ma czasu na gotowanie, a chce dobrze się odżywiać. Widzimy ogromny potencjał sprzedażowy dla Fresh to go na stacjach paliw" – dodaje.

Dania z mikrofalówki na stacji paliw

Różnorodna oferta dań Fresh to go at SPAR ma zapewnić konsumentom rozwiązania na każdą porę dnia. W ofercie sklepów na stacjach paliw pojawią się od teraz napoje oraz dania gotowe pod marką własną. Wśród nich klienci znajdą m.in. sałatki, tortille, pierogi, gołąbki czy zupy. 

Klient stacji może zabrać ze sobą danie Fresh to go at SPAR na wynos lub na wybranych stacjach skorzystać z opcji odgrzania go na miejscu w strefie bistro – np. w mikrofali, grillu kontaktowym lub innym piecu dostępnym w danej placówce.

Obecnie sieć sklepów SPAR Express na stacjach paliw AVIA liczy 35 placówek.


Foto: mat. prasowe

Reklama