W znakomitej oznace dbałości o los Ziemi, WWF corocznie zachęca do gaszenia świateł. MAX Premium Burgers wspiera tę inicjatywę - 25 marca wszystkie restauracje wezmą udział w akcji poprzez częściowe wyłączenie światła. W ten wyjątkowy dzień, wszyscy klienci MAX będą mieli okazję nabyć zestawy z burgerami Holloumi Classic albo Plant Beef BBQ w atrakcyjnej, promocyjnej cenie!
MAX od początku istnienia dąży do działania w sposób odpowiedzialny i świadomy tego, jaki wpływ ma na klimat. Starania marki zostały wyróżnione w konkursie ONZ w kategorii „Go Climate Neutral Now” za wprowadzenie pierwszego na świecie menu pozytywnego dla klimatu. Przy każdej pozycji obecnej w menu znajdziemy jasno określony ślad węglowy – dzięki temu goście mają szansę na dokonywanie świadomych wyborów.
Godzina dla Ziemi – małe kroki, wielki efekt
Godzina dla Ziemi, czyli akcja zapoczątkowana przez WWF ma na celu zwrócenie uwagi na działalność człowieka w obrębie klimatu. 25 marca od godziny 20:30 do 21:30 we wszystkich restauracjach MAX zdecydowano się na częściowe wyłączenie świateł. Dodatkowo, goście w ten dzień mogą skorzystać z oferty promocyjnej na zestaw z Halloumi Classic i Plan Beef BBQ w cenie 19,00 zł. Oferta dostępna jest jedynie 25 marca, wyłącznie w aplikacji MAX Express, a znajdziemy ją w zakładce NA MAXA. Zamówienie można zrealizować na miejscu lub wziąć ze sobą na wynos, a aplikacja dostępna jest w Google Play lub App Store.
MAXymalnie dla klimatu
MAX jest doskonałym przykładem tego, że tak duży biznes ma realny wpływ na klimat i może z sukcesem przyczyniać się do zmniejszania emisji gazów cieplarnianych. Firma od wielu lat stawia sobie za cel, aby zwiększać produkcję i sprzedaż opcji wegetariańskich, przedstawiając swoim gościom bogate i zróżnicowane menu.
Dzięki kampanii „Burgery pozytywne dla klimatu” usuwany jest dwutlenek węgla, który został już wyemitowany do atmosfery, poprzez sadzenie drzew w Afryce, które absorbują 110% całkowitej emisji. MAX w 100% mierzy emisję swoich produktów i uwzględnia w tych wyliczeniach cały łańcuch produkcyjny – od upraw i hodowli, poprzez opakowania, które trafiają bezpośrednio w ręce gości. Pod uwagę brana jest również emisja dwutlenku węgla, który wytwarzany jest przez gości i pracowników podczas dojazdów do i z restauracji.
mat: inf. prasowa