Do oferty marki Tymbark dołączyły nowe warianty musów. To pożywne kompozycje owoców i ziaren bez dodatku cukru, zamknięte w wygodnym opakowaniu o dużej pojemności.
Marka tym razem stawia na produkty śniadaniowe w wygodnych opakowaniach.
Musly - subbrand marki Tymbark
Tymbark rozszerza swoją gamę propozycji śniadaniowych. Pod subbrandem Musly wprowadza kolejne produkty – musy o pojemności aż 170 g dostępne w opakowaniach typu pouch, które łatwo zabrać ze sobą do pracy, szkoły lub w inne miejsce, gdzie może pojawić się ochota na zjedzenie czegoś pożywnego.
Nowości są dostępne aż w trzech smakach:
• aronia – wiśnia – jabłko – banan – ryż – płatki owsiane – jogurt,
• mango – brzoskwinia – jabłko – banan – dynia – marakuja – kasza jaglana – płatki owsiane,
• owoce leśne – jabłko – banan – kasza manna – płatki owsiane.
Dzięki połączeniom owoców smak musów jest wyrazisty, a dodatek ziaren zbóż sprawia, że stanowią sytą i pożywną przekąskę, która doda energii w ciągu dnia.
Musy są dostępne w stałej ofercie od 6.02.2023 r.
Cena sugerowana na półce: 3,89 zł.
Typ i wielkość opakowania jednostkowego: pouch 170 g.
Typ i wielkość opakowania zbiorczego: karton 10x170 g.
Fot.: mat. prasowe