Tymbark rusza z nową kampanią. Marka wymyśliła w niej nowe słowo

Tymbark rusza z nową kampanią. Marka wymyśliła w&nbspniej nowe słowo

Napoje Tymbark od lat towarzyszą Polakom podczas wspólnych posiłków i są nieodzownym elementem czasu spędzanego przy stole z bliskimi. W związku z tym w najnowszej kampanii marka wprowadza nowe określenie. Słowo odmieniane przez osoby ma podkreślić każdą z okazji, w których Polacy sięgają po Tymbark.

Tymbarkowanie w najnowszej kampanii marki

W kampanijnych spotach marka pokazuje różne sposoby na tymbarkowanie. Tym, co łączy wszystkich bohaterów jest spotkanie przy wspólnym posiłku i oczywiście napoje Tymbark.

Najnowsza kampania marki opiera się na nowym określeniu, czyli "Tymbarkowaniu" (foto: mat. prasowe)

Jak podkreśla producent: "Nieważne, czy to randka, rodzinny obiad czy domówka ze znajomymi – Tymbark stwarza okazje do wielu spotkań z bliskimi i podkreśla ich znaczenie".

Kampania pod kilkoma odsłonami

Kampania telewizyjna będzie miała kilka odsłon. Dodatkowo komunikację będzie można śledzić w social mediach (Instagram, Facebook).

Marka podkreśla w spocie, że tymbarkować można we dwoje, z rodziną albo przyjaciółmi. W domu, w szkole lub na pikniku w parku. "Każdy robi to tak, jak lubi z ulubionym smakiem napoju Tymbark, który sprawdzi się jako niezastąpiony dodatek do każdego dania i na każdą okazję" – zaznacza należący do Grupy Maspex brand.


Foto: mat. prasowe

Reklama