Napoje Tymbark od lat towarzyszą Polakom podczas wspólnych posiłków i są nieodzownym elementem czasu spędzanego przy stole z bliskimi. W związku z tym w najnowszej kampanii marka wprowadza nowe określenie. Słowo odmieniane przez osoby ma podkreślić każdą z okazji, w których Polacy sięgają po Tymbark.
Tymbarkowanie w najnowszej kampanii marki
W kampanijnych spotach marka pokazuje różne sposoby na tymbarkowanie. Tym, co łączy wszystkich bohaterów jest spotkanie przy wspólnym posiłku i oczywiście napoje Tymbark.
Jak podkreśla producent: "Nieważne, czy to randka, rodzinny obiad czy domówka ze znajomymi – Tymbark stwarza okazje do wielu spotkań z bliskimi i podkreśla ich znaczenie".
Kampania pod kilkoma odsłonami
Kampania telewizyjna będzie miała kilka odsłon. Dodatkowo komunikację będzie można śledzić w social mediach (Instagram, Facebook).
Marka podkreśla w spocie, że tymbarkować można we dwoje, z rodziną albo przyjaciółmi. W domu, w szkole lub na pikniku w parku. "Każdy robi to tak, jak lubi z ulubionym smakiem napoju Tymbark, który sprawdzi się jako niezastąpiony dodatek do każdego dania i na każdą okazję" – zaznacza należący do Grupy Maspex brand.
Foto: mat. prasowe