Oreo rozpoczyna współpracę z Xboxem. Marka wprowadza limitowaną edycję ciastek

Oreo rozpoczyna współpracę z Xboxem. Marka wprowadza limitowaną edycję ciastek

Do sprzedaży trafiła limitowana edycja ciastek Oero z emblematami Xbox. To rezultat najnowszej współpracy pomiędzy markami, w ramach której odbędzie się loteria konsumencka.

Kolejne marki spożywcze decydują się na wkroczenie w świat gamingu. To trend, który według raportu Euromonitor Global Consumer Trends 2023, będzie w dalszym ciągu zyskiwał na znaczeniu. W odpowiedzi na rosnącą popularność gamingu, Oreo postanowiło połączyć siły z Microsoftem, producentem jednej z najpopularniejszych konsol do gry – Xbox.

Limitowana edycja Oreo Xbox

Oreo właśnie przedstawiło limitowaną edycję ciastek. Marka jednocześnie zaprasza swoich miłośników oraz fanów Xboxa do wyjątkowej aktywacji konsumenckiej.

W limitowanej serii Oreo Original (w wersji 44 g i 176 g z dedykowanymi opakowaniami) konsumenci znajdą na ciastkach 6 różnych emblematów odwzorowujących ikony przycisków na kontrolerze konsoli Xbox.

Na limitowanej edycji ciastek Oreo pojawiło się siedem różnych wzorów (foto: mat. redakcji)

W ramach kampanii 360 marka stworzyła nie tylko ciastka z emblematami nawiązującymi do kontrolera Xboxa, ale także dedykowane opakowania. Dodatkowo zaplanowano kampanię mediową w kanałach digital promującą zakup limitowanej edycji Oreo i udział w loterii, działania PR w mediach społecznościowych oraz komunikację na nośnikach POS.

Konkurs Oreo i Xbox

Oreo zaprasza też do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić dowolne opakowanie ciastek Oreo, zachować paragon lub fakturę imienną, uzupełnić formularz zgłoszeniowy na stronie loteriaoreo.pl i sprawdzić, czy udało się wygrać.

Zgłoszenia do loterii możliwe są od godziny 12:00 1 lutego do 23:59 dnia 30 kwietnia 2023.

Oreo i Xbox nagrody w konkursie

Do wygrania w konkursie Oreo i Xbox jest nagroda główna, czyli aż 100 000 zł. Dodatkowo w konkursie można wygrać dwadzieścia konsoli Xbox Series S.

Losowanie nagrody głównej, czyli 100 000 zł odbędzie się 31 maja 2023 roku. W przypadku nagrody w postaci Xbox Series S – informacja o nagrodzie pojawi się od razu po uzupełnieniu formularza zgłoszeniowego. 

Które produkty biorą udział w konkursie Oreo Xbox [LISTA]

Aby wziąć udział w konkursie Oreo i Xbox należy kupić opakowanie ciastek Oreo, a następnie zarejestrować dowód zakupu na stronie konkursowej. Które Oreo biorą udział w konkursie? Poniżej prezentujemy pełną listę:

  • Oreo Original 44 g
  • Oreo Original 110 g
  • Oreo Double Creme 170 g
  • Oreo Choco Brownie 176 g
  • Oreo Golden 176 g
  • Oreo Golden 44 g
  • Oreo Original 176 g
  • Oreo Banadas oblane białą czekoladą 246 g
  • Oreo Banadas oblane mleczną czekoladą 246 g
  • Oreo Enrobed Milk 41 g
  • Milka Cookies Sensations Oreo 52 g
  • Milka Cookies Sensations Oreo 156 g
  • Lubisie Fun Sandwich Oreo 180 g
  • Milka Oreo Bar mleczna czekolada 37g
  • Milka Oreo czekolada mleczna 100 g
  • Milka Oreo Sandwich czekolada mleczna 92 g
  • Milka Oreo Choco czekolada mleczna 100 g
  • Milka Oreo White biała czekolada 100 g
  • Milka Oreo Sandwich Strawberry czekolada mleczna 92 g
  • Milka Oreo czekolada 300 g
  • Milka Moments Oreo 92 g

Branża spożywcza w świecie gamingu

Branża gier cały czas rośnie. Według danych i prognoz z raportu 2020 Global Game Market Report October, liczba populacji graczy wzrośnie z poziomu 1,9 mld w 2015 roku do ponad 3 mld w 2023 roku. Jednocześnie rynek ten generuje olbrzymie przychody, które cały czas rosną – w 2018 roku wyniosły one łącznie w Polsce 579 mln USD. 

Nie powinno zatem dziwić, że coraz częściej swojego miejsca w świecie gamingu szukają także producenci żywności. Przykłady można mnożyć. W 2021 roku Lech rozpoczął współpracę z Polską Ligą Esportową tym samym dając początek nowemu projektowi skierowanemu do graczy. Sokołów organizuje turniej SD:GO Sokołów Cup. Z kolei Warka już kolejny rąk organizuje turniej Warka Planet of Gamers Cup.


Foto: mat. prasowe

 

 

Reklama