Lech Free angażuje się w esport. Nowy projekt marki

Lech Free angażuje się w esport. Nowy projekt marki
Lech Free angażuje się w esport. Nowy projekt marki Lech Free angażuje się w esport. Nowy projekt marki Lech Free angażuje się w esport. Nowy projekt marki

Lech Free we współpracy z ambasadorami – Damianem Janikowskim, Kasią Szklarczyk, Izu Ugonohem i Natalią Tober – wchodzi w świat gamingu. Marka Kompanii Piwowarskiej nawiązała współpracę z Polską Ligą Esportową, stając się oficjalnym partnerem PGE Dywizji Mistrzowskiej.

Lech Free jest liderem na rynku piw bezalkoholowych. Marka już niejednokrotnie wspierała inicjatywy i wydarzenia sportowe, jak Runmageddon. Teraz podbija segment esportu. Celem kooperacji jest udowodnienie, że te dwa z pozoru różne światy mają ze sobą wiele wspólnego. Oba wymagają wielu godzin przygotowań, treningów czy otwartości umysłu, a rolą marki jest zapewnienie orzeźwienia po wykonanym wysiłku, nie tylko tym fizycznym. 

Rynek esportowy w Polsce i na świecie od kilku lat notuje dynamiczne wzrosty. Szacuje się na podstawie danych Newzoo wykorzystanych w raporcie „The game industry of Poland — Report 2020”, że w Polsce gamingiem zajmuje się już 16 milionów użytkowników. Staje się on jednym z najpopularniejszych sposobów na zagospodarowanie wolnego czasu, zarówno wśród młodzieży, jak i dorosłych.

Starcie Lechend

Współpracę promuje pięć odcinków, pokazujących zmagania influencerów w nietypowych rozgrywkach o nazwie: Starcie Lechend. Jego bohaterami są wspomniani Ambasadorzy Lecha Free oraz zawodnicy Polskiej Ligi Esportowej: Sebastian NEEX Trela, Daniel Stomp Płomiński, Jacek Minise Jeziak i Mikołaj Mouz Karolewski.

W każdej potyczce influencerzy połączeni w pary mają za zadanie zdobyć jak największą liczbę punktów w dwóch konkurencjach: ze świata sportu i gamingowej, wymieniając się doświadczeniami ze swojego pola zainteresowań. W pierwszym odcinku zobaczymy test celności i refleksu w grze CS: GO w wykonaniu Damiana Janikowskiego oraz Stompa (gamera), który spróbuje przerzucić brązowego medalistę Mistrzostw Olimpijskich na matę, a następnie wykonać wykop z pół obrotu. Gospodarzem programu realizowanego w ramach współpracy jest Wojciech ŁOZO Łozowski, znany jako wokalista Afromental, aktor i prezenter, i prywatnie fan gamingu i streamer.

Na YouTube pojawił się już pierwszy odcinek z serii: 


Autorami projektu są: Polska Liga Esportowa i marka Lech Free. Produkcją materiałów wideo zajęła się ekipa High Spot. Dodatkowo, przy tworzeniu serii Starcie Lechend z ramienia marki Lech Free pracowały: Tailor Made PR – współpraca z influencami i komunikacja z mediami, Cut the Mustard –  działania w digitalu i social mediach oraz Zenith – zakup i planowanie mediów.

 

Źródło: informacja prasowa

Reklama