Chrupki w kształcie hashtagu? Tak wygląda limitowana edycja Cheetos

Chrupki w kształcie hashtagu? Tak wygląda limitowana edycja Cheetos

„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu.

Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej zabawy, marka zaplanowała także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

Kampania o dużym zasięgu

Prowadzone działania marki o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała reklama telewizyjna.

Zostały uruchomione także zasięgowe działania online, które potrwają 10 tygodni (od października do grudnia 2022 roku) na kluczowych platformach.

Aktywności marki to również współpraca z Influencerami – m.in Dominikiem Rupińskim, Sylwią Lipką, Agnieszką Włodarczyk oraz Anetą Zając, a także aktywacja konsumencka. 

Konkurs: Opisz obraz z Cheetos

Sięganie po nowe smaki oraz możliwość jedzenia razem z rodziną to najczęstsze powody, dla których konsumenci wybierają chrupki. Z myślą o wspólnym chrupaniu marka Cheetos przygotowała coś specjalnego. To dwa nowe, limitowane warianty smakowe – tost z ketchupem i grillowana kanapka z serem o atrakcyjnym kształcie.

To nie wszystko – stworzyliśmy też specjalną aktywację, poprzez którą chcemy zaangażować całe rodziny do wspólnej zabawy z unikalnymi kształtami Cheetos Hashtags.

Maciej Morzywołek, młodszy kierownik marki Cheetos

Aby wspólne spędzanie czasu w towarzystwie chrupek było jeszcze ciekawsze, oprócz próbowania nowości Cheetos Hashtags, marka zachęca konsumentów do zabawy!

Stworzyła specjalny konkurs „Opisz obraz z Cheetos”. Uczestnikiem konkursu może być każdy, kto zakupi dowolną paczkę chrupek Cheetos i zachowa dowód zakupu. Konkurs podzielony jest na 8 tygodniowych etapów.

Zadaniem uczestników jest kreatywne opisanie obrazu Cheetos, prezentowanego w bieżącym etapie. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane są od 2 listopada do 27 grudnia 2022 roku po rejestracji paragonu i wypełnieniu formularza na dedykowanej stronie internetowej www.konkurs.cheetos.pl.

Co tydzień do wygrania jest 10 telefonów Apple iPhone 13 128GB oraz 100 nagród pieniężnych o wartości 100 zł. 

Przygotowaniem komunikacji zajęła się agencja VMLY&R, zakupem mediów – Media Direction OMD, a za obsługę konkursu odpowiada Avanti.


Fot.: informacja prasowa
 

Reklama