Grupa ALDI Nord i spółka technologiczna Trigo Vision Ltd. nawiązują strategiczne partnerstwo. Wspólna umowa została podpisana 22 listopada 2022 roku. Celem jest ścisła integracja w rozwoju rozwiązań digitalizacyjnych, które jeszcze bardziej ułatwiają zakupy klientom ALDI.
ALDI Nord rozwija koncept bezobsługowych sklepów
Pierwszy sklep Aldi Shop & Go, czyli autonomicznej placówki, w której klienci mogą zrobić zakupy bez pomocy sprzedawcy, powstał w styczniu tego roku w Wielkiej Brytanii. Kolejna taka placówka, tym razem w holenderskim Utrechcie, została otwarta już w lipcu br.
Technologia holenderskiego sklepu Shop & Go powstała we współpracy ze spółką Trigo Vision. Na obecnym etapie obie firmy testują automatyczne rejestrowanie zakupów w rzeczywistych warunkach. ALDI Nord i Trigo chcą w przyszłości w ścisłej współpracy dalej rozwijać złożoną technologię. Ramy zapewnić ma temu właśnie nawiązane, strategiczne partnerstwo.
Testy sklepu Shop & Go wkroczą w nową fazę
"Technologia i biznes muszą iść w parze, aby skutecznie prowadzić dyskonty w przyszłość" – przyznał Sinanudin Omerhodzic, Chief Technology Officer w ALDI Nord. Jak dodał, najnowsze partnerstwo łączy dwóch prawdziwych ekspertów w swojej dziedzinie.
"Współpraca w Utrechcie pokazała, że wyznajemy właściwe wartości i potrafimy wspólnie wypracować szybkie rozwiązania, mając na uwadze najważniejsze kwestie, w których zawsze najważniejsza jest korzyść klienta" – powiedział Sinanudin Omerhodzic.
Dzięki strategicznemu partnerstwu ALDI Nord i Trigo trwające od lata testy systemu kasowego w Utrechcie mają wkroczyć w nową fazę. "Nie mamy jeszcze żadnych jednoznacznych wyników, ale wstępne ustalenia są obiecujące" – mówi Sinanudin Omerhodzic.
Foto: mat. prasowe