Carrefour wprowadza coaching finansowy. Firma uczy pracowników oszczędzania

Carrefour wprowadza coaching finansowy. Firma uczy pracowników oszczędzania

W dobie rosnącej inflacji i niepewności finansowej, Carrefour zdecydował się wesprzeć swoich pracowników i ich domowe budżety. Jednak zamiast dodatków do wypłaty, sieć zdecydowała się podarować im wiedzę.

85 tys. francuskich pracowników zyskało właśnie dostęp do platformy cyfrowej, za pośrednictwem której mogą umówić się na poufne konsultacje z trenerami... od oszczędzania. 

Carrefour uczy swoich pracowników oszczędzania

Konsultacje mają być całkowicie neutralne i poufne. Jak informuje sieć, będą polegać na wykorzystaniu interaktywnych i edukacyjnych narzędzi, specjalnie zaprojektowanych przez firmę Filib', aby wspierać pracowników w oszczędzaniu pieniędzy.

"Dzięki tej usłudze wszyscy pracownicy będą mogli uzyskać konkretne odpowiedzi na swoje osobiste pytania, w oparciu o ich szczególną sytuację" – informuje sieć. Rezerwacja spotkań z trenerami online odbywa się za pomocą narzędzi cyfrowych opracowanych przez Natixis Interépargne, wieloletniego partnera Carrefour w programie oszczędności pracowniczych. 

"Nieustannie dążymy do ulepszania zakresu usług, które świadczymy naszym pracownikom i to za pomocą narzędzi cyfrowych. Pod tym względem Filib' jest dobrym przykładem tego, co chcemy zrobić, aby poprawić doświadczenie naszych pracowników. Niezwykle wysokie wskaźniki zadowolenia, które zaobserwowaliśmy od momentu premiery, dowodzą, że naprawdę to działa" – przyznał Jérôme Nanty, dyrektor wykonawczy ds. zasobów ludzkich.

Firmowe programy oszczędnościowe w Grupie Carrefour

"Chcemy zapewnić najlepsze na rynku doświadczenie klienta dla firm i pracowników. A to wymaga ciągłych innowacji. Dostęp do usługi coachingu finansowego Filib jest płynnie zintegrowany z naszą cyfrową ścieżką" – dodaje Dominique Dorchies, zastępca dyrektora generalnego Natixis Interépargne .

Firmowe programy oszczędnościowe to wyjątkowa okazja dla pracowników. Wielu jednak, jak zauważa firma, nie zna dostatecznie podstaw oszczędzania, albo nie interesują ich kwestie finansowe. Filib' został stworzony w celu rozwiązania tego problemu i zaspokojenia poważnej potrzeby wsparcia. "Dzięki Carrefour, jednemu z wiodących pracodawców we Francji, pokazujemy, że możliwe jest zapewnienie skutecznego, wysokiej jakości rozwiązania na dużą skalę" – mówi Nicolas Schimel, dyrektor generalny Filib'.


Foto: mat. prasowe

Reklama