Nestlé zwiększa dostępność marki Garden Gourmet. Trafi do stałej sprzedaży w Carrefour

Nestlé zwiększa dostępność marki Garden Gourmet. Trafi do stałej sprzedaży w&nbspCarrefour

Nestlé przy okazji wprowadzenia do swojej oferty wegańskiej nowości, informuje o rozszerzeniu dystrybucji marki Garden Gourmet.

Rynek roślinnych zmienników mięsa systematycznie rośnie. Doskonale wie o tym Nestlé, które już od pewnego czasu intensywnie rozwija markę Garden Gourmet. W jej portfolio znajdują się zarówno wegańskie, jak i wegetariańskie produkty oparte o białko sojowe.

Rozwój roślinnej marki Garden Gourmet

Jak przyznaje Bartosz Dmowski, CEE Business Development Manager Garden Gourmet, "Garden Gourmet trafnie odczytuje trendy konsumenckie i na nie odpowiada – najlepszym dowodem jest wzrost sprzedaży produktu o ponad 700% rok do roku".

W związku z bardzo dobrymi wynikami, Nestlé zwiększa dostępność roślinnych produktów. Jak informuje Bartosz Dmowski, dania pod marką Garden Gourmet będą od teraz oferowane w stałej sprzedaży w sklepach sieci Carrefour.

Wegańska nowość – falafel z kolendrą

Wegański falafel Garden Gourmet już od pierwszego kęsa przenosi w świat orientalnych smaków kuchni roślinnej. Te zachęcające do natychmiastowego spróbowania pulpeciki są doskonałym pomysłem na urozmaicenie domowego menu.

Można je podać w szybki i łatwy sposób, a dodatkowo doskonale komponują się z dodatkami – chlebkiem pita, sałatką lub sosami. To pierwsza oparta na białku z ciecierzycy propozycja marki Garden Gourmet.

Falafel z kolendrą od marki Garden Gourmet.
Foto: Nestlé

Wegański falafel to prosty sposób na niezbędną porcję warzyw na talerzu – i doskonałe źródło błonnika. Natomiast białko z ciecierzycy dostarcza niezbędnych aminokwasów egzogennych: czyli takich, które człowiek może pozyskiwać wyłącznie z pożywienia, ponieważ nasz organizm ich nie wytwarza.

W recepturze zastosowano cukinię oraz cebulę, a całość wzbogacono nutą przypraw – w tym pobudzającą apetyt aromatyczną kolendrą.


Foto: Nestlé (mat. prasowe)

Reklama