Grupa InPost w ciągu ostatnich 12 miesięcy podwoiła liczbę maszyn na Wyspach i buduje kolejne partnerstwa. Na rynku brytyjskim właśnie pojawił się Paczkomat numer 4000.
Dynamiczny rozwój na brytyjskim rynku
Oznacza to dwukrotny wzrost liczby automatów w Wielkiej Brytanii na przestrzeni 12 miesięcy. W tym czasie Grupa InPost pozyskała także kolejnych partnerów. Do ich grona dołączyły: sieć handlowa WHSmith oraz Transport for London – firma zarządzająca m.in. londyńskim metrem.
- Przeczytaj też: InPost stworzył Paczkomat przyszłości. Jest pozbawiony ekranu
Grupa InPost podwoiła liczbę swoich maszyn w Wielkiej Brytanii, w jedyne 12 miesięcy, tym samym sieć liczy już 4000 innowacyjnych urządzeń. Osiągnięcie kolejnego kamienia milowego na tamtejszym rynku pozwala konsumentom na wygodne wysyłanie i odbiór przesyłek, co jest nie tylko praktycznym i ekonomicznym rozwiązaniem, ale przede wszystkim bardziej przyjaznym środowisku.
Kolejne współprace InPost
W Wielkiej Brytanii InPost podpisał nowe kontrakty z uznanymi, zasięgowymi partnerami. Obok Tesco czy Westfield – urządzenia InPost pojawią się także w sieci WHSmith. To wiodący, globalny sprzedawca, oferujący książki, prasę oraz artykuły piśmiennicze. Klienci kultowej sieci będą teraz mogli łączyć odbiór, nadanie lub zwrot paczek z zakupami bestsellerowych książek, a także zaopatrzeniem w artykuły papiernicze.
- Dowiedz się więcej: InPost przyspiesza zagraniczną ekspansję. Firma podpisała umowę z WHSmith
Na tym samym rynku, Grupa InPost nawiązała także współpracę z Transport for London (TfL) – jednostką organizacyjną transportu publicznego w Londynie, odpowiedzialną między innymi za londyńskie metro. Paczkomat® InPost usytuowany jest głównie w obrębie parkingów TfL, w pobliżu stacji metra i stacji kolejowych, zapewniając lokalnej społeczności i osobom korzystającym
z transportu publicznego wygodny i bardziej ekologiczny sposób odbierania i nadawania paczek w ramach codziennych podróży po stolicy.
Foto: InPost