Lidl jest kolejną siecią która zdecydowała się na wprowadzenie reglamentacji cukru. Dołączył tym samym do Biedronki, Netto oraz Aldi.
"Aby zapewnić dostępność tego produktu każdemu klientowi, w dniu 22 lipca wprowadziliśmy reglamentację" – przekazała portalowi wiadomoscispozywcze.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.
Jak wyjaśniła przedstawicielka sieci, wzmożony w ostatnich tygodniach popyt na cukier uniemożliwił utrzymanie pełnej dostępności dla klientów detalicznych.
Firmy kupują hurtowo cukier w dyskontach
Z obserwacji sieci Lidl wynika, że to niekoniecznie indywidualni klienci odpowiadają za wzmożony popyt na cukier w sklepach. Jak wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz, "wzmożony w ostatnich tygodniach popyt na cukier jest spowodowany hurtowymi zakupami przedsiębiorstw w naszych sklepach".
Przedmiotem działalności sklepów Lidl Polska jest sprzedaż detaliczna – wyjaśnia przedstawicielka sieci. Jak dodaje, aby zapewnić dostępność cukru każdemu klientowi Lidl zdecydował o wprowadzeniu reglamentacji.
Limit na cukier w Lidlu. Ile wynosi?
Reglamentacja cukru w sklepach Lidl zaczęła obowiązywać od piątku 22 lipca. Podobnie jak w przypadku Biedronki czy sieci Netto, klienci sklepów Lidl będą mogli zakupić maksymalnie 10 kg cukru na jednym paragonie.
- To może Cię zainteresować: Biedronka wprowadziła limit zakupu cukru. Powodem masowe wykupowanie
Aleksandra Robaszkiewicz jednocześnie zapewnia, że dostawy do magazynów centralnych i z magazynów do sklepów prowadzone są w trybie ciągłym. Przejściowe braki towaru w wybranych obiektach mają zostać wkrótce uzupełnione.
Foto: wiadomoscispozywcze.pl