Stock Polska wprowadził nowy gin premium pod marką Millhill’s Gin. Dostępny jest w trzech wariantach – klasycznym London Dry Gin, oraz dwóch smakowych wersjach: Pineapple Breeze oraz Strawberry Fields.
Kompozycja ziół i przypraw
Millhill’s Gin wyróżnia doskonale komponująca się ze sobą mieszanka: jałowca, kolendry, melisy, ziela angielskiego, gałki muszkatołowej, cynamonu i skórki cytryny oraz trzech sekretnych elementów.
Jej zapach przywołuje na myśl świeżą bryzę łąk, lasów i pól, wraz z nutą tajemniczości. Połączenie ziół i przypraw, filtracja na zimno oraz proces produkcji bazujący na oryginalnej recepturze London Dry Gin sprawiają, że Millhill’s to gin najwyższej jakości o intrygującym charakterze, który docenią koneserzy wyszukanych trunków.
Inspiracja dzielnicą Londynu
Inspiracją do stworzenia marki była energia jednej z dzielnic Londynu – Mill Hill – oraz echa jej historii.
To dzielnica tętniąca życiem, w której znajduje się obserwatorium astronomiczne Uniwersytetu Londyńskiego, eksplorujące codziennie nowe, niepoznane dotąd rejony wszechświata.
Nowa propozycja od Stock Polska również zapewni konsumentom nowe doświadczenia i zabierze ich w ekscytującą podróż, bogatą w botaniczne smaki.
Na uwagę zasługuje również unikalny design produktu – ilustrowane elementy składników botanicznych oraz grafika tajemniczego ogrodu na tyle butelki, nadają opakowaniu trójwymiarowego efektu głębi.
Gin nie tylko wyróżnia się na półce pośród innych alkoholi, ale dzięki atrakcyjnemu wyglądowi sprawdzi się również jako prezent.
Planowane aktywacje marki
Jedną z pierwszych aktywacji marki Millhill’s, są działania kierowane do branży HoReCa oraz środowiska barmańskiego.
Na Instagramie marki @millhills_gin właśnie wystartował konkurs pod hasłem „Tajemnicza natura, którą wystarczy odkryć”. W pierwszym etapie, zadaniem uczestników jest stworzenie propozycji koktajlu inspirowanego światem ginu Millhill’s, czyli z wykorzystaniem ziół, kwiatów, liści i owoców.
Najlepszych 10 zgłoszeń zostanie nagrodzonych zaproszeniem na wyjątkowe warsztaty „Botanical Serve by Millhill’s”.
Stock Polska w nadchodzącym sezonie przygotował wiele działań, które będą kierowane do szerokiego grona odbiorców.
Oprócz aktywacji dla barmanów, planowane są działania digitalowe, PR-owe, w mediach branżowych oraz wsparcie w punktach sprzedaży.
W sprzedaży dostępne będą również opakowania prezentowe Millhill’s z dedykowanym, brandowanym kieliszkiem do koktajli.
Fot. inf. prasowa