OLX konkurencją Airbnb? Firma rozpoczyna głośną kampanię z Joanną Krupą

OLX konkurencją Airbnb? Firma rozpoczyna głośną kampanię z Joanną Krupą

​OLX wystartował z najnowszą kampanią. Joanna Krupa promuje w niej kategorię Noclegi w serwisie.

Do tej pory to Airbnb.com był platformą najbardziej znaną z home sharingu. W tym sezonie swoich sił w tej kategorii szuka także OLX. Serwis wystartował właśnie z nową kampanią, w której zaprasza na "Wakacje OLXclusive".

Na OLX można znaleźć dziesiątki tysięcy noclegów, od Bałtyku po Tatry, od apartamentów z jacuzzi, po uroczą góralską chatkę. Dlatego w tym roku wraz z Joanną Krupą zapraszamy na Wakacje OLXclusive. Robimy to oczywiście w stylu charakterystycznym dla naszej marki.

Michał Wiśniewski, menedżer mediów społecznościowych w OLX

Kampania wystartowała 26 czerwca. Jej twarzą jest Joanna Krupa, modelka i prezenterka znana z takich programów jak Top Model. Za koncept kreatywny odpowiada agencja McCANN. Spoty wyprodukowało Lucky Luciano Pictures. Kampania Wakacje OLXclusive będzie promowana na Facebooku, YouTube i Instagramie marki. Widzowie zobaczą łącznie cztery spoty.

Według ogólnopolskich badań Danae przeprowadzonych na zlecenie serwisu OLX, więcej niż co drugi Polak wybierający się w tym roku na wakacje miejsca na nocleg będzie szukał na własną rękę w internecie. Do najczęściej poszukiwanych ofert w serwisie OLX należą te zawierające frazy: domek letniskowy, dom nad jeziorem, agroturystyka.

 Bardzo się cieszę, że mieliśmy okazję pracować przy tej kampanii z tak kreatywną marką, jaką jest OLX. Ciekawa oferta noclegów zainspirowała nas do wymyślenia idei Wakacji OLXclusive, czyli takich, podczas których każdy będzie mógł odpocząć, otoczony miłą i kameralną atmosferą, przedstawionych w naszej kampanii realistycznie, ale z przymrużeniem oka. Dało nam to – jako agencji – dużo satysfakcji i zabawy w trakcie procesu twórczego.

Marcin Sosiński, Co-Managing Director & Executive Creative Director McCANN Poland

Fot. Joanna Krupa, spot reklamowy (mat. prasowe)

Reklama