Przesyłki do paczkomatów bez etykiet. InPost wprowadza usługę w OLX

Przesyłki do paczkomatów bez etykiet. InPost wprowadza usługę w OLX

InPost wprowadza dla użytkowników serwisu OLX możliwość wysyłania przesyłek bez konieczności drukowania etykiet. OLX to pierwszy serwis ogłoszeniowy, specjalizujący się w organizacji sprzedaży przez osoby prywatne, któremu InPost udostępnił ten znany i lubiany sposób nadawania przesyłek, dostępny dotychczas tylko dla użytkowników aplikacji InPost Mobile.

Konieczność drukowania etykiety adresowej to dla klientów indywidualnych jeden z najczęstszych problemów z jakimi się mierzą podczas nadawania przesyłki. Nieważne, czy wynika on z braku papieru, tuszu w drukarce czy samego urządzenia. Dzięki współpracy z InPost, sprzedający w serwisie OLX mogą wybrać nadanie z tradycyjną etykietą lub skorzystają z nowej możliwości – z nadania bez etykiety. Nadawca otrzyma teraz specjalny kod w aplikacji InPost. Z takiej formy mogą skorzystać osoby, którym do wysyłki posłuży Paczkomat® InPostu.

Zmiana ta z pewnością ucieszy wszystkich sprzedawców OLX, bo znacznie ułatwia nadawanie przesyłek w Paczkomatach® InPostu. Od teraz wystarczy na czytniku Paczkomatu zeskanować QR kod z aplikacji InPost lub na ekranie wpisać kod nadania i skrytka otworzy się automatycznie. Resztą, czyli drukiem etykiety i transportem paczki do odbiorcy zajmie się InPost.

Michał Lis, Dyrektor Sprzedaży Krajowej w InPost

Wysłanie paczki bez etykiety jest niezwykle proste. Wystarczy, że sprzedający w trakcie tworzenia przesyłki w OLX zaznaczy opcję „Nadawaj bez etykiety”, a kod nadania otrzyma w Aplikacji InPost i komunikacie mailowym. Następnie nada ją w dowolnym Paczkomacie® przy użyciu kodu QR lub kodu cyfrowego.

Chcemy dostarczać naszym użytkownikom bezproblemowe i wygodne rozwiązania. Możliwość nadania paczki bez konieczności generowania i drukowania etykiety jest przykładem takich działań, które możemy realizować dzięki naszej udanej współpracy z InPost.

Agnieszka Dąbrowska, Dyrektor Rozwoju Produktu OLX

Fot. biuro prasowe InPost

Reklama