Kaufland rusza z międzynarodową kampanią. Skupia się na markach własnych

Kaufland rusza z&nbspmiędzynarodową kampanią. Skupia się na markach własnych

Kaufland startuje z międzynarodową kampanią sieci. Do produkcji spotu wykorzystano słynny hit BeeGees "Night Fever" w aranżacji przygotowanej specjalnie na użytek kampanii.

W klipie, który utrzymany jest w klimacie disco z lat '80, Kaufland podkreśla atuty swoich sklepów – szeroką ofertę artykułów w niskich cenach. W kampanii "Price Fever" Kaufland przypomina m.in. o markach własnych, które wyróżnia sprawdzona jakość i korzystna cena.

Kampania potrwa do końca czerwca i jest promowana w social mediach, gazetce reklamowej oraz na nośnikach POS w sklepach Kaufland.

Konkursy i promocje w ramach najnowszej kampanii Kaufland

Dla użytkowników Facebooka oraz Instagrama sieć przygotowała konkursy, w których można wygrać nagrody, w tym m.in. błyszczącą, dyskotekową marynarkę z cekinami, jaką posiada główny bohater spotu. 

Na klientów sklepów Kaufland co tydzień czeka oferta promocyjna, a także dodatkowe obniżki cen na początek i koniec tygodnia. Oszczędzać można także z programem lojalnościowym Payback. Każdy zakup z kartą lub aplikacją jest premiowany punktami, które można następnie wymienić na nagrody lub wykorzystać do obniżenia wartości paragonu w sklepach Kaufland.

Koncepcja kampanii została przygotowana przez agencję La Red z Hamburga. Reżyserem międzynarodowego wideo jest Baris Aladag. Za przygotowanie kreacji na potrzeby rynku polskiego odpowiada agencja Kalicińscy.


Fot. mat. prasowe

Reklama