Lisek wkracza nad polskie morze. Dowiezie zakupy nawet na plażę

Lisek wkracza nad polskie morze. Dowiezie zakupy nawet na plażę

Lisek.App rozpoczyna projekt Najszybsze zakupy na plażę, czyli zakupy z błyskawiczną dostawą w wakacyjnych kurortach Półwyspu Helskiego.

Start up działający w modelu quick commerce razem z partnerami rozpoczyna specjalny wakacyjny projekt. Lisek dostarczy zakupy nawet w kilkanaście minut do turystów w Chałupach, Kuźnicy, Jastarni i Juracie. Zakupy będzie można zamawiać zarówno na pinezkę – na plażę, pod namiot, do kampera jak i pod konkretny adres – do hotelu czy apartamentu.

Partnerami projektu są marki: Big Milk, Ben & Jerry's z portfolio Unilever; Pepsi, Lipton i Lay's z grupy PepsiCo; Karmi Mrożona Kawa 0,0%, Carlsberg 0,0%, Somersby Mandarine 0,0% z grupy Carlsberg Polska we wspólnym projekcie Uwolnij Orzeźwienie 0,0%. oraz Sokołów i Faktoria Win wraz z marką Knock Knock.

Lisek na Helu. Jak to działa?

Lisek na Półwyspie Helskim będzie dowoził zakupy rowerami elektrycznymi i skuterami elektrycznymi na terenie Juraty, Jastarni, Kuźnicy aż do Chałup.

Zakupy będzie można zamówić przez aplikację Lisek.app lub stronę sklep.lisek.app (działającą na desktopie). Zamówienia będą dostarczane do klientów 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do czwartku w godzinach 08.00 - 24.00 oraz od czwartku do niedzieli w godzinach 08.00 - 01.00. 

Mocna promocja 

Promować projekt będą działania offline na miejscu oraz geotargetowane kampanie online. Lisek.app postawi strefy na plażach, w których będą do wypożyczenia leżaki i parawany. Planowane są również działania z lokalnymi partnerami oraz kampanie wizerunkowe i sprzedażowe online. Komunikacja projektu jest połączona z komunikacją konkretnych produktów partnerów biorących udział w projekcie.

Projekt najszybsze zakupy na plażę potrwa do końca września.

Handel gotowy na sezon letni

W okresie wakacyjnym sektor handlowy mocno stawia na nadmorskie rejony. Lisek jest już kolejną firmą, która zdecydowała na wzmocnienie swojej obecności nad polskim morzem.

W okresie wakacyjnym Glovo w ramach usług BIEK będzie dostarczać zakupy z Biedronki do wybranych punktów odbioru na polskim plażach. Dodatkowo dyskont zdecydował się na uruchomienie specjalnych kursów autobusem Biedronki, które zawiozą plażowiczów do sklepu sieci. W nadmorskim miejscowościach pojawią się także zewnętrzne warzywiaki. 

Glovo wkracza także na festiwale. W ostatnim czasie firma testowała pick-up point podczas olsztyńskich Juwenaliów, a także w trakcie warszawskiego festiwalu Dni Hiszpanii (Więcej pisaliśmy na ten temat w artykule: Festiwalowe doznania z dostawą. Kolejna odsłona punktów pick-up od Glovo). 


Fot. mat. prasowe

Reklama