"Dobre miejsce" to nowe hasło, które będzie promowało Stokrotkę jako stabilnego i atrakcyjnego pracodawcę. Sieć rozpoczęła właśnie nową kampanię employer brandingową.
Nowa komunikacja opiera się na trzech filarach: stabilności, możliwości rozwoju i dobrych relacjach. Jak przyznaje Stokrotka, kierunek dla hasła wskazali sami pracownicy, którzy w zrealizowanych badaniach wymieniali te trzy elementy jako szczególnie ważne dla nich aspekty pracy w Stokrotce.
W kampanii Stokrotka to dobre miejsce wzięli udział pracownicy sklepów, magazynów i centrali Stokrotki. Nowe materiały graficzne oparte na żółtych kolorach odzwierciedlają pozytywną, ciepłą atmosferę firmy oraz panujące w niej dobre relacje. Nowe materiały employer brandingowe będą wykorzystywane w działaniach rekrutacyjnych m.in. w kampaniach w social mediach i serwisach rekrutacyjnych oraz w komunikacji wewnętrznej.