Mirosław Wawryszczuk: Digitalizacja będzie kierunkiem rozwoju Stokrotki

Mirosław Wawryszczuk: Digitalizacja będzie kierunkiem rozwoju Stokrotki

Aplikacja mobilna, sklep internetowy, a teraz pierwszy dark store – Stokrotka coraz mocniej stawia na rozwiązania cyfrowe. Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotka w rozmowie z portalem wiadomoscispozywcze.pl przyznaje, że sieć będzie zmierzać w kierunku dalszego rozwoju. Potwierdzeniem jest najnowsza inwestycja – sklep internetowy Stokrotki działający w formule dark store.

Sukces aplikacji "Moja Stokrotka"

Aplikacja Stokrotki funkcjonuje od marca tego roku. W tym czasie zgromadziła już ponad 700 tys. użytkowników. Rozwiązanie to z jednej strony ma umożliwić klientom oszczędzanie poprzez gazetki promocyjne, a z drugiej – ułatwić planowanie zakupów, dzięki tworzeniu list zakupowych.

Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotka przyznaje, że aplikacja mobilna okazała się absolutnym hitem i odpowiada już za dużą część sukcesu sprzedażowego sieci.

Na dzień dzisiejszy możemy się pochwalić, że mamy 700 tys. użytkowników. Aplikacja ma bardzo wysokie oceny w sklepach internetowych. Mogę nieskromnie powiedzieć, że jest naszym absolutnym hitem i odpowiada na pewno za dużą część sukcesu sprzedażowego, który dzisiaj możemy realizować.

Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotka

Powstał pierwszy dark store sieci. Digitalizacja kierunkiem rozwoju Stokrotki

„Największym problemem, z którym teraz spotyka się branża jest człowiek” – zaznacza Mirosław Wawryszczuk. Mowa przede wszystkim o pozyskaniu dobrego pracownika. Jest to wyzwanie, z którym handel mierzy się już od pewnego czasu. Odpowiedzią jest digitalizacja.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Członek zarządu Stokrotki przyznaje, że właśnie w tym kierunku rozwoju i inwestycji będzie zmierzać sieć. Znajduje to też potwierdzenie w najświeższych działaniach Stokrotki. W ostatnim czasie, poza aplikacją mobilną, sieć uruchomiła sklep internetowy w formule dark store, który, jak przyznaje Mirosław Wawryszczuk, jest nowym "dzieckiem cyfrowym" Stokrotki.

Digitalizacja, sklep internetowy, aplikacja na pewno będą kierunkiem naszego rozwoju i naszych inwestycji, ale podchodzimy do tego z dużym rozsądkiem i robimy wszystko w swoim czasie. Mogę powiedzieć, że w kwietniu uruchomiliśmy w formule dark store sklep internetowy na terenie Lublina, który obsługuje całe miasto i to jest, poza aplikacją, nasze nowe "dziecko cyfrowe".

Mirosław Wawryszczuk

Fot. Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotka (mat. własne redakcji)

Reklama