Stokrotka rozwija współpracę z kolejnym operatorem kurierskim. We wszystkich sklepach Stokrotka Express wprowadzono usługę DPD Pickup.
Sieć stawia na rozwój usług kurierskich w swoich sklepach. 25 marca Stokrotka informowała o rozpoczęciu współpracy z operatorem GLS. Z kolei od kwietnia sieć wprowadza do swoich sklepów także usługi DPD. Rozwój punktów nadań i odbiorów przesyłek ma umożliwić klientom placówek handlowych korzystanie z usług ulubionego operatora kurierskiego.
Punkty odbioru i nadania przesyłek w Stokrotce
Jak zauważa Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki, klienci doceniają wygodę i oszczędność czasu wynikającą z możliwości nadania lub odbioru paczki podczas codziennych zakupów. Ważna jest dla nich bliskość sklepu i godziny otwarcia.
Nawiązywanie współpracy przez sieci handlowe i operatorów kurierskich przyczynia się także do ochrony środowiska poprzez zmniejszenie liczby kilometrów pokonywanych przez kurierów. W tym zakresie duże znaczenie ma rozwój trendu eco-commerce oraz zmiany w nawykach kupujących, które spowodowały znaczną transformację w logistyce ostatniej mili.
Fot. mat. prasowe