„Z miłości do smaku i orzeźwienia!” – kampania nowych napojów herbaLOVE

„Z miłości do smaku i&nbsporzeźwienia!” – kampania nowych napojów herbaLOVE

Firma „Herbapol-Lublin” S.A. rozpoczyna kampanię wspierającą nowości, jakimi są napoje owocowo-herbaciane herbaLOVE. Hasło kampanii - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!” podkreśla najważniejsze atrybuty tych produktów.

herbaLOVE to nowe, niegazowane napoje marki Herbapol, stanowiące unikalne połączenie herbaty, owoców i ziół. Doskonale orzeźwiają i gaszą pragnienie, również dzięki wyważonej słodyczy. Tym, co je wyróżnia, są oryginalne, a jednocześnie bardzo harmonijne smaki. Są dostępne w pięciu wariantach: herbaLOVE Biała herbata, arbuz i mięta; herbaLOVE Zielona herbata, mango i pokrzywa; herbaLOVE Biała herbata, malina i kwiat lipy; herbaLOVE Zielona herbata, poziomka i rumianek oraz herbaLOVE Czarna herbata, kwiat wiśni i skrzyp.

Wraz z początkiem czerwca wystartowała kampania „Z miłości do smaku i orzeźwienia” promująca te nowości. – Hasło kampanii w prosty sposób wyraża to, co najważniejsze w herbaLOVE. Napoje te powstały z naszej pasji i miłości do herbaty, owoców i ziół. Pozytywnie zaskakują niebanalnymi, fantazyjnymi smakami, dostarczając jednocześnie naturalnego orzeźwienia.

Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin

Kampania obejmować będzie intensywne działania w kanałach digitalowych. Produkty herbaLOVE będą promowane poprzez VOD oraz szeroko w Social Mediach (Facebook, Instagram, Tik Tok), jak również poprzez akcje z influencerami.


Klipy będą emitowane w najpopularniejszych serwisach streamingowych w tym m.in. w Player.pl, Polsat Box, a także na platformie Youtube. Zaplanowana została również kampania na nośnikach OOH. Billboardy oraz formaty typu Citylight ukazujące herbaLOVE zobaczymy na ulicach największych polskich miast oraz w okolicach najważniejszych ciągów komunikacyjnych w kraju. Dodatkowo, kampania otrzyma silne wsparcie poprzez intensywne działania PR-owe oraz trade marketingowe. 


Fot. mat. prasowe
 

Reklama