Tetra Pak startuje z kampanią. Mówi w niej o postępach w osiągnięciu celu

Tetra Pak startuje z&nbspkampanią. Mówi w&nbspniej o&nbsppostępach w&nbsposiągnięciu celu

Ruszyła druga odsłona kampanii Tetra Pak „Wybierz naturę. Wybierz karton”. W zeszłorocznej edycji firma ogłosiła swój cel stworzenia najbardziej zrównoważonego opakowania na żywność na świecie. Teraz prezentuje między innymi związane z tym postępy, najważniejsze innowacje oraz współprace.

Celem neutralnie klimatyczne opakowanie 

Jednym z kluczowych celów Tetra Pak jest stworzenie opakowania, które będzie w całości wykonane z materiałów odnawialnych lub pochodzących z recyklingu, w pełni nadające się do recyklingu i neutralne klimatycznie. Od momentu ogłoszenia tego ambitnego celu w 2021 r., marka dokonała znaczących inwestycji i wprowadziła istotne innowacje także na polskim rynku.

Zależy nam na tym, by w nowej edycji kampanii mówić o tym, czego już dokonaliśmy w obszarze zrównoważonego rozwoju. Innowacje, do których w znacznym stopniu przyczyniają się nasze owocne współprace z partnerami branżowymi, pozwalają nam wyprzedzać zmiany dyktowane przez rynek i ustawodawstwo. Jesteśmy na dobrej drodze do zrealizowania naszego celu, jakim jest stworzenie najbardziej zrównoważonego opakowania na żywność.

Lyndsey Loyden-Edwards, dyrektor generalna Tetra Pak na Europę Wschodnią
Tetra Pak w najnowszej kampanii "Wybierz naturę. Wybierz karton" (mat. prasowe)

W centrum tegorocznej edycji kampanii są:

  • projektowanie opakowań pod kątem recyklingu,
  • działania zgodne z zasadami gospodarki cyrkularnej,
  • zwiększenie wykorzystania surowców pochodzenia roślinnego i pochodzących z recyklingu,
  • wdrażanie zrównoważonych systemów zamknięć oraz istotna rola koalicji branżowych.

Fot. mat. prasowe

Reklama