We wrześniu 2021 Hochland Polska ruszył z nową odsłoną kampanii employer brandingowej, której główne hasło brzmi: "Hochland, tu jest pysznie!".
Jednym z celów najnowszej kampanii jest przyciągnięcie najlepszych na rynku kandydatów. Kampania oparta jest o dedykowaną rekrutacji stronę internetową i portale społecznościowe. Zaplanowano również sporo narzędzi bezpośrednich: targi pracy, warsztaty na uczelniach, wystąpienia na konferencjach, staże oraz praktyki. Poza kwestią pozyskania pracowników, kampania ma też na celu budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.
Praca w Hochland . Gdzie znaleźć ogłoszenia?
Smak pysznej kariery w Hochland Polska znany jest od 1993 roku, kiedy to powstała filia Hochland w Polsce. Dziś, niemal 30 lat później firma zatrudnia już 830 pasjonatów pysznego sera, na którego sukces wspólnie działa w trzech lokalizacjach – w zakładach produkcyjnych w Kaźmierzu i Węgrowie oraz w biurze w Poznaniu. Hochland jest jednym z liderów rynku w kategorii serów. Pomimo tego, jak czytamy w komunikacie, nie jest korporacją.
Na stronie tujestpysznie.pl znajdują się informacje dla kandydatów o tym, kogo aktualnie firma rekrutuje, jakim jest pracodawcą i o tym jakie benefity oferuje. Na stronce pojawił się też cykl podcastów "Pyszne ścieżki kariery", w których Pracownicy opowiadają o historii Hochland, o tym jak wygląda rekrutacja i pierwsze dni pracy.
Wypracowane filary komunikacji są wynikiem strategii employer brandingowej opartej na badaniach wewnętrznych. Polska strategia uwzględnia założenia strategii międzynarodowej Grupy Hochland.
Fot. Zakład Hochland w Kaźmierzu (mat. prasowe)