We wrześniu 2021 Hochland Polska ruszył z nową odsłoną kampanii employer brandingowej, której główne hasło brzmi: "Hochland, tu jest pysznie!".
Jednym z celów najnowszej kampanii jest przyciągnięcie najlepszych na rynku kandydatów. Kampania oparta jest o dedykowaną rekrutacji stronę internetową i portale społecznościowe. Zaplanowano również sporo narzędzi bezpośrednich: targi pracy, warsztaty na uczelniach, wystąpienia na konferencjach, staże oraz praktyki. Poza kwestią pozyskania pracowników, kampania ma też na celu budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.
Praca w Hochland . Gdzie znaleźć ogłoszenia?
Smak pysznej kariery w Hochland Polska znany jest od 1993 roku, kiedy to powstała filia Hochland w Polsce. Dziś, niemal 30 lat później firma zatrudnia już 830 pasjonatów pysznego sera, na którego sukces wspólnie działa w trzech lokalizacjach – w zakładach produkcyjnych w Kaźmierzu i Węgrowie oraz w biurze w Poznaniu. Hochland jest jednym z liderów rynku w kategorii serów. Pomimo tego, jak czytamy w komunikacie, nie jest korporacją.
Staramy się, aby Hochland to było miejsce SERdeczne i takie, w którym czujemy się swobodnie i bezpiecznie. By praca przebiegała płynnie i była efektywna, konieczne jest zapewnienie odpowiedniego poziomu zatrudnienia. Dzisiaj rynek pracy nie ułatwia tego zadania, dlatego uruchomiliśmy nową stronę rekrutacyjną Hochland – tujestpysznie.pl.
Na stronie tujestpysznie.pl znajdują się informacje dla kandydatów o tym, kogo aktualnie firma rekrutuje, jakim jest pracodawcą i o tym jakie benefity oferuje. Na stronce pojawił się też cykl podcastów "Pyszne ścieżki kariery", w których Pracownicy opowiadają o historii Hochland, o tym jak wygląda rekrutacja i pierwsze dni pracy.
Wszystko po to, byśmy docierając z tym przekazem do jak najszerszego grona kandydatów, mieli szansę zatrudnić spośród nich nie tylko odpowiednią ilość nowych Pracowników w odpowiednim czasie. Zależy nam też na tym, by nowi Pracownicy jak najprędzej poczuli się jak u siebie i sprawnie zasilili zespoły, do których dołączają.
Wypracowane filary komunikacji są wynikiem strategii employer brandingowej opartej na badaniach wewnętrznych. Polska strategia uwzględnia założenia strategii międzynarodowej Grupy Hochland.
Fot. Zakład Hochland w Kaźmierzu (mat. prasowe)