W kwietniu br. MAKRO Polska uruchomiło program rozwojowy Akademia Handlu Detalicznego, skierowany do swoich przedstawicieli handlowych. Głównym celem Akademii jest wsparcie uczestników programu w budowaniu praktycznej wiedzy na temat sektora handlu detalicznego, dzięki któremu firma zapewnia stały rozwój biznesu swoich klientów.
Akademia Handlu Detalicznego to kompleksowy program szkoleniowy skierowany do Sił Sprzedaży, pracujących na co dzień z klientami detalicznymi. W czasie realizowania modułów Akademii uczestnicy zdobywają wiedzę z różnorodnych obszarów dotyczących rynku handlu detalicznego, m.in. jak wspierać rozwój franczyzy, w jaki sposób identyfikować potencjał franczyzowy i zakupowy sklepu oraz zdobywać wiedzę dotyczącą najnowszych trendów na rynku handlu detalicznego.
Program Akademii podzielony jest na 3 poziomy: brąz, srebro oraz złoto. Każdy poziom podzielony jest na 2 rozdziały: „Jak efektywnie prowadzić sklep” oraz „Identyfikacja potencjału i rozwój biznesu klienta”.
Poprzez uruchomienie Akademii, MAKRO Polska chce ułatwić uczestnikom tej ścieżki rozwojowej zdobywanie wiedzy o handlu detalicznym w interesujący i efektywny sposób.
Fot.: mat. prasowe