MAKRO pierwszą firmą handlową w Klubie Partnerów SGH

MAKRO pierwszą firmą handlową w Klubie Partnerów SGH

MAKRO Polska, jako pierwszy reprezentant sektora handlowego, dołącza do Klubu Partnerów SGH. Głównym celem współpracy firmy z uczelnią jest przybliżenie studentom SGH jej działalności oraz stworzenie nowych możliwości rozwojowych, takich jak udział w stażach i programach menedżerskich.

Klub Partnerów SGH to inicjatywa powstała dzięki polskim i zagranicznym przedsiębiorstwom oraz władzom Szkoły Głównej Handlowej. Każda firma i organizacja będąca częścią klubu współpracuje z uczelnią w obszarach employer brandingu i rekrutacji, edukacji i nauki, wzmacnianiu potencjału SGH oraz projektach społecznych. 

W ramach naszej współpracy z uczelnią studenci będą mieli okazję wziąć udział w kluczowych inicjatywach MAKRO takich jak międzynarodowy program menedżerski oraz staże w okresie wakacyjnym, z możliwością kontynuacji współpracy w dłuższej perspektywie.

Katarzyna Kosel, członek zarządu i dyrektor pionu personalnego MAKRO Polska

Jak dodaje Katarzyna Kosel, celem MAKRO Polska jest budowanie wiedzy na temat modelu B2B w biznesie oraz kluczowych grup klientów firmy, takich jak HoReCa.

MAKRO Polska realizuje szereg inicjatyw employer brandingowych, których celem jest zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju kompetencji i zdobywania wiedzy niezbędnej do pracy w sektorze handlowym. Wśród podejmowanych przez firmę działań znajdują się m.in. programy menedżerskie, rozwojowe oraz szkolenia. Od teraz, udział w niektórych programach prowadzonych przez MAKRO Polska będą mogli brać studenci uczelni SGH.

Osobiście wierzę, że doskonałe doświadczenia akademickie wraz z odpowiednią postawą stanowią kluczowe elementy dla sukcesu w karierze zawodowe. Z mojej perspektywy, największym aktywem MAKRO jest wspaniała ekipa ludzi, funkcjonująca jako zgrany zespół. Cieszymy się i z przyjemnością będziemy stwarzać studentom SGH nowe możliwości dołączenia do sektora handlowego i udziału w wielu wyzwaniach.

Holger Joeckel, członek zarządu i dyrektor pionu finansowego

MAKRO stwarza szanse rozwoju na takich ścieżkach jak: Finansowy Biznes Partner, Analityk Biznesowy, role w Transformacji Cyfrowej, które mogą pomóc w drodze do bycia w przyszłości Dyrektorem Finansowym (CFO).

Kolejnym kluczowym elementem współpracy SGH i MAKRO Polska jest stworzenie możliwości zdobywania wiedzy o funkcjonowaniu firm w sektorze handlowym i żywnościowym.

MAKRO Polska dołącza do innych Członków Klubu, wśród których swoje miejsce zajmują firmy z branży FMCG, rynku technologicznego i finansowego, m.in. Santander, Samsung, Deloitte, EY oraz Microsoft.


Fot.: mat. prasowe

Reklama