MAKRO rozwija nowy format. W planach 200 otwarć sklepów rocznie

MAKRO rozwija nowy format. W planach 200 otwarć sklepów rocznie

MAKRO otworzyło pierwszy ambasadorski sklep ODIDO w formacie miejskim. Placówka zlokalizowana jest przy ulicy Filtrowej w Warszawie. W miejskim formacie sklepu zastosowano rozwiązania, które mają umożliwić szybkie zakupy. W nadchodzących latach MAKRO Polska zamierza otworzyć ponad 200 sklepów ODIDO rocznie w nowych formatach: miejskim oraz familijnym.

Nowe wyposażenie i wizualizacja, nawigacja ułatwiająca wygodne zakupy, szeroki asortyment dań gotowych, bogata oferta przekąsek, świeżo parzona kawa Costa Coffee oraz atrakcyjna oferta gastronomiczna – tak prezentuje się format miejski nowego ODIDO przy ul. Filtrowej.

Otwarcie pierwszego sklepu ambasadorskiego ODIDO w formacie miejskim odbyło się 6 grudnia 2021 r. w Warszawie przy ulicy Filtrowej.

Dwa nowe formaty w MAKRO

Warszawski ODIDO w formacie miejskim to kolejny sklep ambasadroski po tym jak w październiku w miejscowości Wrząca koło Łodzi MAKRO otworzyło pierwszy sklep ambasadorski ODIDO w koncepcie familijnym

Format familijny, poza dotychczasową ofertą produktów spożywczych, charakteryzuje się przede wszystkim szerokim asortymentem świeżych owoców i warzyw, bogatą ofertą produktów regionalnych takich jak wędliny, czy sery oraz dużym wyborem zdrowej żywności, a także ciekawą ofertą win.

Oba formaty sklepów, miejski i familijny, powstały w ramach międzynarodowego projektu Elevate, czyli nowej strategii dla sieci ODIDO. Celem tego projektu jest rozwój detalicznych sklepów franczyzowych, poprzez m.in. odpowiednie dopasowanie formatu sklepu do lokalizacji.

Sklep ODIDO w formacie miejskim przy ul. Filtorwej w Warszawie.

Jesteśmy przekonani, że siła programu Elevate pozwoli w kolejnych 3 latach otworzyć 200 sklepów rocznie w nowych formatach. Osiągniemy to dzięki nowoczesnemu podejściu do zarządzania asortymentem i optymalnemu rozplanowaniu przestrzeni sklepowej, co z kolei przełoży się na wygodę robienia zakupów i pozytywne doświadczenie zakupowe klientów. Strategię rozwoju sieci tworzymy wspólnie z naszymi franczyzobiorcami, ekspertami w prowadzeniu swoich sklepów, którzy doskonale rozumieją potrzeby swoich klientów.

Marta Plakwicz, dyrektor rozwoju franczyzy i handlu detalicznego w MAKRO Polska

Stworzona przez MAKRO sieć franczyzowa ODIDO funkcjonuje na polskim rynku od 2010 roku. Zrzesza pod swoim szyldem ponad 2500 sklepów w całej Polsce i jest jednym z liderów wśród sieci franczyzowych pod względem liczby sklepów. ODIDO kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu. Nowy format sklepu ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.

 

Reklama