Już na początku sezonu Okocim zaprezentował swoje piwne nowości w nowej szacie graficznej opakowań, w których dominującym elementem są owoce w soczystych barwach i elementy nawiązujące do piwnych korzeni marki. Głównymi bohaterami najnowszego spotu reklamowego są smakowe piwa bezalkoholowe.
Pierwszą odsłoną kampanii będzie reklama wariantów smakowych piw bezalkoholowych Okocimia: Limonka z miętą 0,0%, Mango z marakują 0,0%, Ciemna Wiśnia 0,0% i Sycylijska Pomarańcza 0,0%.
Nadchodząca kampania zabierze widzów w podróż do niezwykłego, międzyczasowego świata, w którym spotkać można gości z różnych rzeczywistości. Wyśmienite piwa Okocim serwuje tam Przekocur – barman, a cała niezwykła rzeczywistość osadzona jest w barowej, charakterystycznej dla marki Okocim, przestrzeni.
Nowy spot marki Okocim w wersjach 30 sek jest emitowany w telewizji i na platformach VOD.
Fot.: mat. prasowe