„Okocim sobie!” nowa kampania reklamowa marki Okocim

„Okocim sobie!” nowa kampania reklamowa marki Okocim

Już na początku sezonu Okocim zaprezentował swoje piwne nowości w nowej szacie graficznej opakowań, w których dominującym elementem są owoce w soczystych barwach i elementy nawiązujące do piwnych korzeni marki. Głównymi bohaterami najnowszego spotu reklamowego są smakowe piwa bezalkoholowe.

Pierwszą odsłoną kampanii będzie reklama wariantów smakowych piw bezalkoholowych Okocimia: Limonka z miętą 0,0%, Mango z marakują 0,0%, Ciemna Wiśnia 0,0% i Sycylijska Pomarańcza 0,0%.


Nadchodząca kampania zabierze widzów w podróż do niezwykłego, międzyczasowego świata, w którym spotkać można gości z różnych rzeczywistości. Wyśmienite piwa Okocim serwuje tam Przekocur – barman, a cała niezwykła rzeczywistość osadzona jest w barowej, charakterystycznej dla marki Okocim, przestrzeni.

Takiego baru jeszcze nie było. W stworzonym przez nas świecie spotkają się różne postaci, które łączy miłość do soczyście owocowych piw Okocim i zamiłowanie do nieskrępowanego odpoczynku. To poszukiwacze miejsc, w których można z największą przyjemnością odpocząć i złapać dystans do znanej rzeczywistości. Kampanię scala hasło „Okocim sobie!”, które jest kwintesencją tego stanu rzeczy.

Patrycja Skierska, senior brand manager marki Okocim

Nowy spot marki Okocim w wersjach 30 sek jest emitowany w telewizji i na platformach VOD.

 


Fot.: mat. prasowe

Reklama