Do sieci sklepów SPAR dołączyły właśnie trzy nowe placówki. Powierzchnia sprzedaży sieci zwiększyła w sumie o ponad 750 mkw. Jak przyznaje Wayne Hodson, prezes zarządu SPAR w Polsce, celem firmy jest dalsze zwiększanie zasięgu i rentowności.
Kolejni przedsiębiorcy dołączyli do sieci SPAR
Wszystkie nowe placówki są prowadzone przez partnerów detalicznych. W Źbikowicach w Małopolsce powstał SPAR w powierzchni 454 mkw., w Uwielinach w woj. mazowieckim otwarto SPAR Mini o powierzchni 251 mkw., a w Sulęcinie w woj. lubuskim pojawił się SPAR Express z salą sprzedaży liczącą 56 mkw.
"Jesteśmy dumni z tego, że polscy przedsiębiorcy wybierają dołączenie do naszej dużej rodziny SPAR" – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce. Jak dodaje, celem firmy jest zwiększenie zasięgu oraz rentowności przy maksymalnym dopasowaniu do oczekiwań partnerów detalicznych.
SPAR inwestuje w sektor handlowy w Polsce
Wayne Hodson przyznaje, że centra logistyczne sieci nadal mają przestrzeń do obsługi większej sieci z gwarancją terminowości i świeżości dostaw, a SPAR w dalszym ciągu będzie stawiać na rozbudowę asortymentu. Mowa zarówno o marce własnej SPAR i segmentach BIO i EKO, jak też produktach świeżych, które, jak mówi prezes SPAR Polska, są przewagą konkurencyjną sieci.
W ciągu ostatnich dwóch lat SPAR zrealizował ważne inwestycje w placówki, infrastrukturę oraz system zaopatrzenia. "To pokazuje nie tylko jakość naszej współpracy, ale przede wszystkim potwierdza efektywność, jaką możemy zaoferować polskim przedsiębiorcom" – dodaje Wayne Hodson.
Fot. Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce (mat. prasowe)