Pepco weszło do Niemiec. Jeszcze w tym roku kolejne otwarcia

Pepco weszło do Niemiec. Jeszcze w tym roku kolejne otwarcia

Pepco wkroczyło do Niemiec. To już 16. rynek, na których obecna jest sieć dyskontów. Jeszcze w tym roku Pepco otworzy kolejne sklepy w innych lokalizacjach w tym kraju. Marka będzie dalej rozszerzać swoją obecność we wschodnich Niemczech.

Pepco na zagranicznych rynkach

Sieć Pepco ma już 2700 sklepów w całej Europie, a Niemcy są 16. krajem, w którym sieć prowadzi działalność. Sklepy znajdują się w Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Estonii, na Węgrzech, we Włoszech, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Serbii, Hiszpanii, a w tym roku zostaną otwarte także w Grecji.

Sklep Pepco w Niemczech (mat. prasowe)

Od momentu ogłoszenia przez Pepco planu wejścia na rynek niemiecki trwały wytężone prace nad otwarciem pierwszych sklepów w tym kraju. Następne miesiące będą nie mniej intensywne. Sieć planuje otwarcie kolejnych sklepów, głównie we wschodnich Niemczech, np. w Chemnitz, i stworzenie nawet 100 miejsc pracy do końca roku.

Z radością informujemy, że do krajów, w których Pepco prowadzi działalność, dołączyły Niemcy. Będziemy rozwijać się i otwierać nasze sklepy tam, gdzie klienci nas potrzebują, blisko ich domów, tak by każdy mógł ubrać swoją rodzinę oraz udekorować i wyposażyć swój dom w dobrych cenach.

Aleksandr Cikaidze, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej Pepco

Uroczyste otwarcie nowej placówki

Otwarcie pierwszego sklepu Pepco miało uroczysty charakter: wstęga została przecięta przez Inę Orlovą – Kierownika Sklepu, Juliane Maiwald - Kierownika Regionalnego oraz Patricka Steigera – Kierownika Operacyjnego na Niemcy, a także Maika Steude, HR Managera Pepco.

Oficjalne otwarcie pierwszego sklepu Pepco w Niemczech (mat. prasowe)

W symbolicznym otwarciu drzwi do pierwszego sklepu w Niemczech wziął także udział Axel Haasis – Kierownik Jednostki Sponsorów Prywatnych, Fundacji i Spółek z niemieckiego biura organizacji SOS Wioski Dziecięce, z którą Pepco współpracuje od wielu lat, wspierając dzieci poprzez programy edukacyjne i pomocowe.


Fot. mat. prasowe (Pepco)

Reklama