Startuje loteria Żywca. Do wygrania bilety na Męskie Granie

Startuje loteria Żywca. Do wygrania bilety na Męskie Granie
żywiec loteria Startuje loteria Żywca. Do wygrania bilety na Męskie Granie

Marka Żywiec powraca z loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród, w tym podwójne bilety na finałowe koncerty Męskiego Grania w Żywcu. Podobnie jak w ubiegłym roku, partnerem aktywacji jest Allegro Lokalnie. Sprzedaż promocyjna trwa od 26 kwietnia do 19 sierpnia 2022 roku.

Loteria Żywca – nagrody

"W Ż wygrywaj codziennie" to loteria promocyjna, w której każdego dnia na uczestników czekają nagrody pieniężne oraz bilety na finałowy koncert Męskiego Grania w Żywcu. Codziennie konsumenci mogą zgarnąć aż 10 000 zł oraz karty podarunkowe do wykorzystania na Allegro w wysokości: 500 zł, 200 zł, 100 zł oraz 20 zł i zestawy Monet Allegro.

W tym roku, po pandemicznej przerwie, w końcu wracamy z najpopularniejszą trasą koncertową w Polsce, czyli Męskim Graniem. Dzięki temu w naszej loterii mogły pojawić się bilety na finałowy koncert w Żywcu, które cieszą się wielką popularnością wśród konsumentów. Mamy nadzieję, że będzie to kolejna zachęta do wzięcia udziału w aktywacji marki Żywiec.

Ewa Stefanowicz, BTL Activation Manager

Jak wziąć udział w loterii Żywca?

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolne piwo marki Żywiec (butelka lub puszka) w opakowaniu promocyjnym lub ze specjalnymi kapslami i zawleczkami promocyjnymi i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.zywiec.com.pl lub w komunikatorze Messenger na Facebooku Żywca.

Informacja o wygraniu jednej z ponad 1700 nagród dziennie pojawi się natychmiast. Losowanie nagrody głównej z kodów zgłoszonych od godziny 6.00 do 23.59 odbywa się następnego dnia około południa. W promocyjnej sprzedaży biorą udział wszystkie piwa Żywiec, także w wersji bezalkoholowej oraz wprowadzone niedawno na rynek Jasny Lekki Limonż, Limonż 0,0%, Oranż oraz Grejpfruż.

Loteria Żywca wystartowała (mat. prasowe)

Sprzedaż promocyjna trwa od 25 kwietnia do 19 sierpnia 2022 roku.

Loteria otrzyma duże wsparcie w punktach sprzedaży. Za kreację oraz komunikację digital i w mediach społecznościowych odpowiada agencja Artegance. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.


Fot.: mat. prasowe

Reklama