Nowy manifest Żywca. Marka startuje z odświeżoną komunikacją

Nowy manifest Żywca. Marka startuje z odświeżoną komunikacją

"Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż" – tak brzmi nowy manifest Żywca. Marka startuje z odświeżoną komunikacją.

Żywiec od lat zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i czerpać z tego radość. Marka w odpowiedzi na zachodzące na świecie zmiany, jeszcze mocniej skupi się w swojej komunikacji na relacjach oraz sile, jaka z nich płynie. Właśnie dlatego idea przewodnia nowego manifestu Żywca prezentowanego w spotach reklamowych brzmi „Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż”.

Nowy przekaz marki Żywiec

Dziś, jak nigdy dotąd, relacje oraz bycie i działanie razem stały się najistotniejsze, dlatego Żywiec mówi: Razem więcej można. Razem nie ma, że nie. Razem po prostu więcej się chce – i tym przekazem marka otwiera swoją tegoroczną komunikację.

W odpowiedzi na zachodzące na świecie zmiany, a w konsekwencji również postawy i potrzeby konsumenckie, tak odświeżyliśmy komunikację marki Żywiec w ramach platformy Chce się Ż, aby była jeszcze bardziej aktualna. Niezmiennie opowiadamy o cieszeniu się życiem, nawiązując jednak do tego, co najważniejsze, czyli do bycia razem i siły, która z tych relacji płynie. Całość spina hasło "Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż".

Anna Paciejewska-Łapińska, Manager marki Żywiec

Nowe spoty marki już w emisji

Nowa myśl, aby zostać naprawdę usłyszana, obrała również nową formę. Stąd, w miejsce doskonale znanych winiet z dwuznacznymi hasłami, po raz pierwszy pojawiła się wierszowana narracja czytana przez lektora.

W pierwszym z serii spotów reklamowych głos prowadzi widza przez różnorodne sceny – od typowych, codziennych sytuacji aż po te z gatunku zaskakujących, które przez lata stanowiły o wyjątkowości marki. Bo kto spodziewałby się po reklamie piwa wizyty na Marsie lub wskrzeszenia Dinozau... to znaczy DinoŻaura. 

Pierwszy z tegorocznych spotów jest już w emisji od 25 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

Muzykę do spotu skomponował polski producent muzyczny Duit. Za kreację odpowiada 2012 Agency. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Krzysztof Grajper. Postprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Studio Głośno. Komunikację digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja Feeders. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.


Fot.: mat. prasowe (Żywiec)

Reklama