Łącznie Stokrotka zainstalowała już ponad 500 kas samoobsługowych w przeszło 270 sklepach. Oznacza to, że średnio co trzeci sklep lubelskiej sieci posiada taki rodzaj kas. Jak zapowiada Stokrotka, w tym kwartale w tego typu systemy zostanie wyposażonych kolejnych 100 sklepów.
Niedawno zakończył się montaż 500. kasy samoobsługowej. Jak czytamy w komunikacie, Stokrotka dynamicznie rozwija projekt uruchamiania tego rodzaju stanowisk w swoich sklepach. Sieć zadbała także, aby jedną z dostępnych wersji językowych był język ukraiński.
Rozwój samoobsługi w sklepach Stokrotka
Spośród 270 sklepów, w których pojawiły się kasy samoobsługowego, najwięcej wyposażonych jest w dwa takie urządzenia, ale są też sklepy, w których działa do pięciu kas samoobsługowych.
Jak przyznaje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki, zainteresowanie klientów systemami samoobsługowymi sprawia, że w najbliższym czasie pojawią się one w kolejnych lokalizacjach.
Aby zwiększyć komfort zakupów osobom przybywającym do Polski z Ukrainy, sieć zdecydowała także o wprowadzeniu w kasach samoobsługowych komunikacji także w języku ukraińskim. Poza polskim i ukraińskim, w kasach dostępne są także wersje w języku angielskim i rosyjskim.
Fot.: kasy samoobsługowe w sklepach Stokrotka (mat. prasowe Stokrotka)