Dino nie zwalnia tempa. W kwartał sieć powiększyła się o kolejne 66 sklepów

Dino nie zwalnia tempa. W&nbspkwartał sieć powiększyła się o&nbspkolejne 66 sklepów

Dino z każdym rokiem rośnie w oczach! Sieć weszła w 2022 rok z liczbą ponad 1800 sklepów. Z kolei w pierwszym kwartale tego roku dołączyło do nich kolejne ponad 60 sklepów.

Sieć przyspiesza tempo ekspansji. Od stycznia do końca marca tego roku Dino otworzyło 66 nowych sklepów, wobec 59 otwarć w tym samym okresie rok wcześniej. Oznacza to, że w drugi kwartał roku sieć wchodzi licząc 1880 sklepów.

Podczas 12 miesięcy (od końca marca 2021 r. do końca marca 2022 r.) sieć powiększyła się dokładnie o 348 placówek. Oznacza to, że Dino otwierał średnio blisko jeden sklep dziennie przez cały rok. Powierzchnia sprzedaży sklepów pod koniec marca br. wyniosła 736,7 tys. mkw. wobec 597,1 tys. mkw. rok temu. 

Duże nakłady inwestycyjne przynoszą wzrosty

W 2021 roku Dino Polska przeznaczył na rozwój sieci 1,35 mld zł. W rezultacie, sieci udało się otworzyć w tym czasie 348 placówek i stowrzyć nowe miejsca pracy dla ponad 6,5 tys. pracowników.

Działania sieci przełożyły się na wyniki finansowe firmy. W 2021 roku sprzedaż like-for-like zwiększyła się o 12,4%. Z kolei ogólny wzrost obrotów wyniósł 32%

Jak zapowiada sieć, w 2022 roku ma zostać pobity rekord otwarć nowych sklepów pod szyldem Dino. Pierwszy kwartał pokazuje, że firma idzie w dobrym kierunku.


Fot.: mat. prasowe (Dino Polska)

Reklama