Lidl od 13 lat gra z WOŚP. Sieć zebrała w sumie 39 mln zł dla Fundacji

Lidl od 13 lat gra z WOŚP. Sieć zebrała w sumie 39 mln zł dla Fundacji

Właśnie odbyła się konferencja Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy podsumowująca wyniki tegorocznych zbiórek. To kolejny rok pełen rekordów nie tylko dla Fundacji, ale również dla Lidl Polska.

Lidl Polska w tym roku już po raz 13. zagrał razem z WOŚP w słusznej sprawie! Sieć przekazała Fundacji 6 mln zł. Środki te przyczynią się do realizacji celów 30. Finału – zakupu sprzętu zapewniającego najwyższe standardy diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Co warto podkreślić, w ciągu ostatnich 13 edycji firma przekazała rekordowe 39 mln zł.

Podziękowania kieruję w szczególności w stronę klientów i pracowników Lidl Polska. Po raz kolejny udowodniliśmy, jak wiele dobra możemy wspólnie uczynić! Łącznie, przez 13 lat naszego zaangażowania w zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zebraliśmy 39 mln zł. Cieszę się, że te pieniądze pozwolą na wsparcie 30. Finału WOŚP. Jestem dumny z zespołu Lidl Polska, który liczy w tej chwili 25 000 osób! Po raz kolejny pokazaliśmy wielką siłę i  solidarność.

Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska

Jak co roku, wszyscy darczyńcy, partnerzy i wolontariusze, z zapartym tchem czekali na pierwsze wyniki oraz podsumowanie zbiórek WOŚP. Część z nich poznaliśmy już w trakcie Wielkiego Finału. Dodatkowo dzisiaj, w trakcie konferencji, Fundacja ogłosiła oficjalne kwoty i rozliczenie zbiórek. Dla Lidl Polska to już 13 lat współpracy z Fundacją WOŚP. Zbiórki pieniężne w sklepach Lidl Polska trwały tym razem 6 tygodni oraz zaowocowały zebraniem ponad 6 mln zł. Od początku współpracy sieci z Fundacją to łącznie ponad 39 mln zł. W tym roku cel jest jak zawsze ważny i potrzebny – 30. Finał wspiera okulistykę dziecięcą.


Fot. mat. prasowe

Reklama