Mionetto 0% – bezalkoholowa nowość Henkell Freixenet Polska

Mionetto 0% – bezalkoholowa nowość Henkell Freixenet Polska
mionetto 0% bez alkoholu Mionetto 0% – bezalkoholowa nowość Henkell Freixenet Polska

Firma Henkell Freixenet Polska poszerza ofertę linii Mionetto o wersję bezalkoholową. To produkt dedykowany tym, którzy alkoholu nie chcą, albo nie mogą spożywać. Mionetto 0% zachowuje walory smakowe wina, nie zawierając alkoholu. 

Uwaga: trend 0%!

Bezalkoholowe Mionetto to odpowiedź firmy na nowy trend – kategorię 0%, która rozwija się bardzo dynamicznie. Wina bezalkoholowe są idealną opcją dla kierowców, kobiet w ciąży, osób na diecie czy przyjmujących leki – słowem, tych wszystkich, którzy nie mogą, lub nie chcą spożywać alkoholu, a pragną uczcić ważne chwile.

Jestem przekonany, że produkty tego typu będą coraz bardziej popularne i staną się pewnego rodzaju normą, tak jak obserwujemy to w przypadku piwa.

Tomasz Potrzebowski, ekspert rynku wina w firmie Henkell Freixenet Polska

Alcohol free

Jak powstaje bezalkoholowe Mionetto? Alkohol jest eliminowany w procesie destylacji próżniowej – to pozwala uzyskać prawdziwy smak wina musującego.

Mionetto 0% charakteryzuje delikatna perlistość, subtelny smak, z wyjątkowymi orzeźwiającymi owocowymi akcentami. To produkt najwyższej jakości.

Tomasz Potrzebowski

Lider na polskim rynku 

Mionetto – włoskie wino musujące z regionu Treviso, wytwarzane nieprzerwanie od 1887 roku – to ikona kategorii „prosecco” i zdecydowany nr 1 na rynku polskim*. 

W tym segmencie byliśmy prekursorami na polskim rynku. To marka Mionetto, jako pierwsza, pokazała Polakom zupełnie nowy styl picia prosecco. Okazało się, że to nie tylko lampka bąbelków na sylwestra. To włoski styl życia dostępny dla każdego, o każdej porze roku.

Joanna Semczuk, dyrektor ds. logistyki i handlu w firmie Henkell Freixenet Polska

Mionetto 0% dostępne jest w szerokiej dystrybucji od 1 marca br. Cena rekomendowana to 21,69 zł.


Foto: mat. prasowe

*Henkell Freixenet Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), sprzedaż wartościowa MAT January 2022 w kategorii wina musujące, segment: Prosecco

Reklama